این آیفون 16 پرو مکس اپل است!، عکس

به گزارش تور روسیه ارزان، زومیت نوشت: رندرهای تازه آیفون 16 پرو مکس، از تغییراتی در دکمه های کناری این دستگاه خبر می دهند.

این آیفون 16 پرو مکس اپل است!، عکس

سری آیفون 16 در سپتامبر 2024 معرفی خواهند شد؛ اما از همین حالا شاهد گزارش ها و شایعه ها فراوان درباره این محصولات هستیم. اکنون رندرهای سه بعدی از نسل بعدی گوشی آیفون دردسترس قرار گرفته است که ظاهر این دستگاه را براساس اطلاعات فاش شده اخیر به تصویر می کشند.

طبق رندرهای تازه آیفون 16 پرو مکس، تغییراتی زیادی در دکمه اکشن این گوشی اعمال خواهد شد. محتمل است اپل دکمه دیگری به نام Capture را به این محصول اضافه کند که عملکرد دقیقش را نمی دانیم. به هرحال طبق گزارش ها کاربران احتمالاً می توانند با استفاده از دکمه تازه به سرعت عکس بگیرند یا فیلم برداری نمایند.

اپل میخواهد دکمه Capture را در لبه سمت راست گوشی و زیر دکمه پاور قرار دهد. جالب اینکه دکمه تازه خازنی است و به بیان دیگر، برای استفاده از آن باید سطح دکمه را لمس کنید.

طبق شایعات، دکمه اکشن تازه آیفون 16 با نام رمز Atlas شناخته می گردد و شباهت بسیار زیادی به دکمه قدیمی تاچ آی دی آیفون های قدیمی تر خواهد داشت. نکته جالب اینکه دکمه مذکور به مقدار فشارِ لمس کاربر حساسیت دارد و براساس همین معیار واکنش نشان خواهد داد.

گفته می گردد دکمه اکشن تازه در همه مدل های سری آیفون 16 ازجمله مدل استاندارد و پلاس این دستگاه ارائه خواهد شد.

طبق گزارش ها، اپل برای آیفون های آینده اش در حال کار روی دکمه ای با ابعاد بزرگ تر از دکمه اکشن آیفون 15 پرو است که تقریباً با دکمه های تنظیم صدای این گوشی مطابقت خواهد داشت.

البته هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل بعدی آیفون های اپل به جای مانده و نباید با اطمینان زیاد درباره شایعه ها و گزارش های مرتبط با این محصولات نظر داد. به هرحال، رندرهای تازه آیفون 16 پرو مکس دید بهتری از ظاهری احتمالی این دستگاه ارائه می دهند.

آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس ازنظر طراحی احتمالاً به قاب تیتانیومی براق مشابه آیفون 15 پرو مجهز خواهند شد. بعضی شایعات اشاره می نمایند غول فناوری اهل کوپرتینو میخواهد ساختار یکپارچه مدل های پرو نسل بعدی آیفون را بهبود دهد.

تغییر احتمالی دیگر در آیفون 16 و آیفون 16 پلاس، قرارگیری دوربین های پشتی در حالت عمودی است که ظاهری شبیه آیفون 12 به این گوشی ها می بخشد.

طبق بعضی گزارش ها، ابعاد آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس رشد اندکی خواهد یافت و درمقایسه با نسل کنونی خود کمی بلندتر و پهن تر خواهند شد و البته وزنشان هم افزایش خواهد یافت. بعلاوه، محتمل است ابعاد آیفون 16 و آیفون 16 پلاس مثل مدل های قبلی آن ها باشد و تغییر نکند.

فون آرنا ادعا می نماید ابعاد نمایشگر آیفون 16 پرو مکس به 6.86 اینچ خواهد رسید و آیفون 16 پرو نیز با صفحه نمایش 6.27 اینچی عرضه خواهد شد.

قطعاً سری آیفون 16 با درگاه USB-C عرضه خواهند شد و سرعت شارژ و انتقال داده آن ها نیز به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت.

قیمت گوشی آیفون 16 هنوز معین نیست و باید دید اپل چه برنامه هایی برای فروش بیشتر نسل بعدی گوشی های هوشمندش دارد. قطعاً در ماه های آینده جزئیات دقیق تر و کامل تری از این محصولات دردسترس قرار خواهد گرفت و در آن موقع بهتر می توانیم با اطمینان بیشتر درباره ویژگی های آیفون های 2024 صحبت کنیم.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2614

به "این آیفون 16 پرو مکس اپل است!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این آیفون 16 پرو مکس اپل است!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید