آشنایی با بازار شناور بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، بازار شناور بانکوک، یکی از جاذبه‌های طبیعی کشور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است. بازار شناور بانکوک محلی برای خرید سوغاتی، غذاهای محلی تایلندی و خوردن میوه‌های تازه است.

آشنایی با بازار شناور بانکوک

بازار روی آب بانکوک از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای ماجراجویی است که همیشه پر از فروشندگان و گردشگران است که بر روی کانال شهر بانکوک در حال خرید و فروش میوه و سبزی و غذاهای محلی می‌باشند.

یکی از تجربه های جالب برای یک گردشگر تور تایلند این است که با خرید و فروش کالا، به شیوه ی سنتی در بازار شناور تایلند آشنا می شود.

شما در این محل دنیایی از رنگهای متفاوت را در قایقها، لباسها و میوه ها و سبزی های آنها مشاهده می کنید. این بازار یکی از مراکز خرید بانکوک به شمار می رود که در80  کیلومتری جنوب‌غربی بانکوک، روی رودخانه ی اصلی شهر قرار گرفته است و در آن زنان محلی میوه و سبزیجات خود را در قایق های کوچک چوبی به فروش می رسانند.

سرگرمی مورد علاقه ی گردشگران به ویژه ایرانی ها که سنت سوغاتی آوردن از سفر را دارند ، خرید کردن در چنین بازار هایی می باشد.اما بازاری که روی آب باشد،خودش جذابیت خرید را دوچندان بکند. قطعا سوغاتی که از روی آب بخرید، ارزش دوچندانی برای آشنایان و فامیل شما می‌باشد.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 349

به "آشنایی با بازار شناور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بازار شناور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید