بازدید استاندار خوزستان از منطقه ها آسیب دیده از بارندگی در شوشتر

به گزارش تور روسیه ارزان، استاندار خوزستان در بازدید از منطقه ها خسارت دیده از آبگرفتگی در شوشتر بر تسریع خدمات رسانی به این منطقه ها تاکید نمود.

بازدید استاندار خوزستان از منطقه ها آسیب دیده از بارندگی در شوشتر

به گزارش خبرنگاران از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در بازدید از منطقه ها خسارت دیده از آبگرفتگی در شوشتر با بیان اینکه 3 محله در این شهرستان با حدود 200 خانوار تحت تاثیر این آبگرفتگی قرار گرفته و آسیب جدی دیدند، گفت: یکی از دلایل خسارت های وارده به این منطقه ها مذکور ناشی از بافت نامناسب شهری و عدم تمهیداتی که از قبل باید اندیشیده می شد، است.

او اضافه کرد: محل عبور آب و مسیلی که در منطقه وجود دارد می بایست پیش از آغاز بارندگی ها باز می شد تا سر ریز نکند و وارد خانه های مردم نگردد.

خلیلیان هدف از بازدید میدانی از منطقه ها آسیب دیده را آنالیز مسائل مردم و ارزیابی رسیدگی مسئولان عنوان و اظهار کرد: امیدوارم خسارت ها و مسائل ایجاد شده برای اهالی این منطقه ها به سرعت جبران و رفع شوند و در این زمینه هماهنگی و تقسیم کاری میان دستگاه ها اجرا شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر برنامه ریزی به منظور پیشگیری از وقوع این قبیل حوادث در آیند بیان داشت: ضرورت دارد در چارچوب نظام توسعه شهری سازماندهی مجددی انجام گردد تا از مسائل آینده جلوگیری گردد منطقه های که بازدید شد از منطقه ها محروم به شمار می فرایند که نیازمند رسیدگی ویژه است.

بارش 81 میلیمتری باران در روز یکشنبه 30 آبان باعث آبگرفتگی معابر شهرک علم الهدی، چشمه سوزنگر، مسکن مهر، کوی نیرو و بعضی منطقه ها شهری و روستایی شوشتر شد.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2233

به "بازدید استاندار خوزستان از منطقه ها آسیب دیده از بارندگی در شوشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خوزستان از منطقه ها آسیب دیده از بارندگی در شوشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید