بازی اول پرسپولیس فینال مهم لیگ است، تراکتور قدرتمند است

به گزارش تور روسیه ارزان، بهنام ابوالقاسم پور در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر گفت: تعطیلات زمستانی رقابت ها سبب شد تا تیم ها خود را تقویت نمایند و برخی از باشگاه ها هم تصمیم گرفتند سرمربی خود را تغییر دهند. موضوعی که شامل حال پرسپولیس می گردد. با اینکه گابریل کالدرون در نیم فصل اول خیلی خوب و توانست امتیاز جمع کند اما آنقدر زیبا بازی نمی کرد که طرفداران را به شوق بیاورد.

بازی اول پرسپولیس فینال مهم لیگ است، تراکتور قدرتمند است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت آنلاین از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: به نظرم حضور یحیی گل محمدی باعث شده تا اعضای تیم، متحد شوند. کادر فنی پرسپولیس شناخت کامل از بازیکنان دارند و می توانند بهترین بازدهی را آنها بگیرند.

وی ادامه داد: من فکر می کنم این ملاقات یکی از مهم ترین بازی های پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول است. تراکتور یکی از حریفان جدی این تیم در جهت قهرمانی است و می توان از این ملاقات به عنوان فینال لیگ اسم برد.

ابوالقاسم پور با اشاره به عملکرد قابل قبول ساکت الهامی با تراکتور در هفته های سرانجامی دور رفت رقابت های لیگ برتر تاکید نمود: این تیم یکی از قدرتمندترین تیم ها در چند دوره اخیر لیگ برتر است. آنها بازیکنان خیلی خوبی دارند و بردن تراکتور اصلا کار ساده ای نیست. پرسپولیس برای این ملاقات نیاز به پیروزی دارد تا ضمن جبران باخت در ملاقات رفت بتواند صندلی خود را در صدر جدول اثبات کند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تعلل در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز یادآور شد: این اتفاق خیلی بدی است. زمان را از دست می دهیم و استرس بیشتر می گردد. باید بدانیم نیاز به آرامش در تیمی که فقط به بردن نیاز دارد حرف اول را می زند. انتخاب سرمربی می تواند به این اضطراب ها سرانجام دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1077

به "بازی اول پرسپولیس فینال مهم لیگ است، تراکتور قدرتمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی اول پرسپولیس فینال مهم لیگ است، تراکتور قدرتمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید