بازی چند نفره آنلاین Hyenas از سوی سازندگان Alien Isolation معرفی گردید

به گزارش تور روسیه ارزان، شرکت سگا (Sega) و کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) بازی تازه هاییناز (Hyenas) را معرفی کردند. این بازی در سبک شوتر و آنلاین بوده که یک کار کاملاً تازه از کریتیو اسمبلی است. از سوابق این شرکت می توان به هیلو وارز 2 (Halo Wars 2) و ایلین: آیسولیشن (Alien: Isolation) اشاره نمود.

بازی چند نفره آنلاین Hyenas از سوی سازندگان Alien Isolation معرفی گردید

داستان بازی در آینده جریان دارد. افراد میلیاردر در مریخ سکنا گزیده و این سیاره را تبدیل به محلی مناسب برای زندگی کردند. در این میان زمین به طور کامل از بین رفته و دیگر قابل زندگی نیست. شما در نقش چند جوان بازی خواهید کرد. این افراد تصمیم دارند تا از افراد پولدار سارقی نمایند.

هر بازی دارای 15 بازیکن است که تبدیل به 5 گروه سه نفره می گردد. این تیم ها با یکدیگر رقابت نموده تا گنج موجود در سفینه فضایی را غارت نمایند. بازی از سرعت بالایی برخوردار است. به همین علت شما باید سریع عمل نموده و اگر روی کامپیوتر بازی می کنید باید نرخ فریم بالایی را داشته باشید.

در کنار رقابت با بازیکنان دیگر، شما باید با هوش مصنوعی نیز مبارزه کنید. به علت اینکه در راستا شما تعداد زیادی نگهبان وجود داشته که مانع از پیشرفت شما خواهند شد. پس می توان گفت که این بازی به نوعی در سبک بازیکن علیه بازیکن علیه هوش مصنوعی (PvPvE) است.

یکی از نکات جالب بازی نبود جاذبه است. به علت اینکه درون سفینه های بین مین و مریخ جریان دارد. نبود جاذبه به شما اجازه خواهد داد تا از کل فضای موجود بهره ببرید. به طور کلی هر سفینه بسیار گسترده بوده و دارای بخش های زیادی است. شما می توانید از نبود جاذبه برای مبارزه نیز بهره ببرید.

شرکت سازنده خاطرنشان کرد که نقشه های هایینا به مقدار بتل رویال بزرگ نیست. ولی از نقشه های عناوین چند نفره معمولی گسترده تر است. البته سازندگان بازی از عناوینی مثل فورتنایت (Fortnite) و وارزون (Warzone) الگو برداری نموده اند. طبق چیزی که گفته شده:

قطعاً شما در این بازی با افراد سطح بالای جامعه سر و کار ندارید. به همین علت این شما باید انتظار هرچیزی را از کاراکترهای هاییناز داشته باشید. همین موضوع نیز محیط کلی بازی را بسیار جالب می نماید. برای مثال کاراکترهای شما حتی به مکعب های روبیک هم رحم ننموده و آن ها را نیز می سارقند.

به طور کلی این بازی حالت کمیک گونه دارد و به همین علت بسیار تجربه جذابی را به کاربران ارائه خواهد داد. هنوز اطلاعات چندانی از کاراکترها و گیم پلی بازی منتشر نشده است. همینطور اینکه گفته نشده که آیا کاراکترها قابلیت شخصی سازی دارند یا نه. با توجه به سبک این بازی انتظار می رود که هر کاراکتر با توجه به سلیقه کاربر بوده و قابلیت شخصی سازی در هاییناز وجود داشته باشد.

در یک برنامه زنده سازندگان این بازی از تعدادی از کاراکترهای داخل آن رونمایی کردند:

  • پرو (The Pro): او یک سارق بانک کلاسیک است. یک شاتگان (Shotgun) بزرگ داشته و یک ماسک بر صورت دارد.
  • فرمانده رایت (Commander Wright): او یک فضانورد است. به همین علت اسلحه خاصی داشته و می تواند از قابلیت نبود جاذبه به خوبی استفاده کند.
  • دکتر هاتفیکس (Doc Hotfix): او یک گیمر بوده که باور دارد در یک بازی حضور دارد. به همین علت نظرات جالبی را در خصوص بازی کردن شما ارائه خواهد داد!

هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای هاییناز اعلام نشده است. همینطور اینکه گفته نشده که روی کنسول های نسل 8 حضور خواهد داشت یا نه. با اینحال تا جایی که می دانیم این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2411

به "بازی چند نفره آنلاین Hyenas از سوی سازندگان Alien Isolation معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی چند نفره آنلاین Hyenas از سوی سازندگان Alien Isolation معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید