ببینید؛ از شخصیت های بسته الحاقی مورتال کامبت 1 رونمایی شد

به گزارش تور روسیه ارزان، استودیو ندررلم (NetherRealm) اخیرا در جریان مراسم کامیک کان سن دیگو، اطلاعات زیادی را از بازی مورتال کامبت 1 به اشتراک گذاشته است.

ببینید؛ از شخصیت های بسته الحاقی مورتال کامبت 1 رونمایی شد

این بازی به عنوان نسخه از سری بازی های مبارزاه ای مورتال کمبت، به عنوان دومین ریبوت دنیای آن عمل می نماید. در این نسخه بازیکنان دوره زمانی نوی را که به وسیله خدای آتش یعنی لیو کانگ (Liu Kang) ساخته شده را با شخصیت های آشنا که در نتیجه این دوره نو، دستخوش تغییرات شدید می شوند، تجربه می نمایند. بعضی از این تغییرات شامل تبدیل شدن ریدن (Raiden) به یک جنگجوی فانی تبدیل شدن رقبای دیرینه یعنی اسکورپیون (Scorpion) و ساب زیرو (Sub-Zero) به دوستانی در زیر پرچم لین کوئی اشاره نمود.

حال تریلر نوی از بازی با عنوان Umgadi منتشر شده که لی می (Li Mei)، تانیا (Tanya) و باراکا (Baraka) را به عنوان شخصیت های قابل بازی و گورو (Goro) و داریوس (Darrius) را به عنوان شخصیت های همراه (Kameo Fighter) معرفی می نماید. همانطور که می دانید سیستم Kameo Fighter به بازیکنان اجازه می دهد تا شخصیت هایی را در هنگام مبارزه برای یاری فرا خوانند. از طرفی تریلر دیگری منتشر شده که شخصیت های بسته الحاقی اول بازی نظیر هوم لندر (Homelander)، ارمک (Ermac)، پیس میکر (Peacemaker)، کوان چی (Quan Chi)، آمنی من (Omni-Man) و تاکدا (Takeda) را به نمایش می گذارد.

لی می عضو سابق جنگجویان اومگادی اکنون به عنوان عضوی از نیروی پلیس اوت ورلد خدمت می نماید و مجموعه ای از توانایی های جادویی در اختیار دارد. تانیا رهبر اومگادی ها یک مبارز ماهر و یکی از قابل اعتمادترین اعضای آن است. باراکا به عنوان یک طرد شده به علت طاعون تارکات که او را به یک هیولای مرگبار تبدیل نموده، اکنون دیگر افراد آسیب دیده اوت ورلد را در نبرد رهبری می نماید.

لازم به ذکر است که از دیگر محتویات بسته Kombat Pack می توان به شخصیت های فرا (Ferra)، جانی کیج (Johnny Cage)، کملیون (Khameleon)، ماوادو (Mavado) و ترمور (Tremor) به عنوان شخصیت های همراه اشاره نمود. از طرفی ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme)، بازیگر و رزمی کار مشهور، نیز به عنوان اسکینی برای جانی کیج در این بسته قرار خواهد داشت. کامبت پک اکنون به عنوان بخشی از نسخه پریمیموم و کالکتورز بازی برای پیش خرید در دسترس است.

مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می گردد. در ادامه می توانید تریلرها و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2587

به "ببینید؛ از شخصیت های بسته الحاقی مورتال کامبت 1 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از شخصیت های بسته الحاقی مورتال کامبت 1 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید