ببینید: تصاویر بازی علمی تخیلی نو کارگردان سه گانه مس افکت

به گزارش تور روسیه ارزان، در ژوئن سال گذشته، کیسی هادسون، مدیر کل سابق کمپانی بایوور (BioWare)، یک استودیوی مستقل نو با نام Humanoid Studios ایجاد کرد. این استودیو نوید نوآوری و هنر را با یک اثر کاملا نو داد. اکنون جزئیات نوی در مورد بازی منتشر شده است.

ببینید: تصاویر بازی علمی تخیلی نو کارگردان سه گانه مس افکت

هادسون در ابتدا در سال 2000 میلادی به بایوور پیوست و در آن جا به ساخت مجموعه مس افکت پرداخت و هر سه گانه اصلی آن را کارگردانی کرد. او همچنین در ساخت بازی های دیگری مانند Baldurs Gate 2، Star Wars: Knights of the Old Republic، Neverwinter Nights و Jade Empire مشارکت داشت. او در سال 2014 این شرکت را ترک کرد، اما در سال 2017 به عنوان مدیر کل بازگشت و در نهایت در اواخر سال 2020 آن را ترک و استودیوی مستقل و تازهی را با جاه طلبی های زیاد تاسیس کرد. از طرفی سرپرستی تیم توسعه مس افکت نیز پس از خروج هادسون بر عهده مایک گمبل قرار گرفت. او بیش از یک دهه است که در بایوور فعالیت دارد و در تولید نسخه های دوم و سوم سری و نسخه آندرومدا حضور تاثیرگذاری داشته است.

Humanoid Studios در حال حاضر در موقعیت های زیادی در حال استخدام افراد است و فهرست های شغلی آن جزئیات جالبی را در مورد ساختار این استودیو نشان می دهند. به نظر می رسد که این ساختار همه اعضای تیم توسعه را تشویق می کند تا در شرایط لازم تصمیم گیری کنند و به پیشبرد پروژه کمک کنند. گفتنی است که این استودیو دارای دفاتری در استان های بریتیش کلمبیا و آلبرتا در کشور کانادا است و از نظر دورکاری و کار در دفاتر، انعطاف پذیر خواهد بود.

حال پس از مدت ها سکوت خبری، وب سایت رسمی استودیو اخیرا به روزرسانی شده و اعلام کرده که اولین پروژه آن ها قرار است یک بازی چند پلتفرمی AAA با تمرکز بر داستان و روایت شخصیت محور در یک دنیای علمی تخیلی کاملا تازه باشد. با توجه به توضیحات داده شده، به نظر می رسد که این بازی شباهت های زیادی با سری مس افکت خواهد داشت که البته دور از انتظار نیست.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه اولین بازی Humanoid Studios و یا این که برای چه پلتفرم هایی عرضه می شود وجود ندارد، اما واضح است که این اثر هنوز در مراحل اولیه تولید است. بنابراین به احتمال زیاد زمان زیادی طول خواهد کشید تا جزئیات دقیق تری در مورد آن بدست آوریم. البته با توجه به سابقه درخشان هادسون در ساخت بازی های علمی تخیلی انتظار می رود که با بازی جذابی روبرو شویم. در ادامه می توانید تصاویر هنری منتشر شده از آن را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2357

به "ببینید: تصاویر بازی علمی تخیلی نو کارگردان سه گانه مس افکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید: تصاویر بازی علمی تخیلی نو کارگردان سه گانه مس افکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید