بزرگ ترین پل طبیعی دنیا، جاذبه اول گردشگری چین

به گزارش تور روسیه ارزان، پل شیان رن کیائو در چین (Xian Ren Qiao)

چین کشور جاذبه های طبیعی و غیر طبیعی است و به جرات می توان گفت یکی از کشورهای آسیاست که هر چند با ز به آن سفر کنید، هر باز باز به چیز جدیدی بر می خورید. این بار می خواهیم از پلی که گوگل ارث به ازگی کشف نموده یعنی بزرگ ترین پل طبیعی جهان برایتان بگوییم. با خبرنگاران همراه باشید:

بزرگ ترین پل طبیعی دنیا، جاذبه اول گردشگری چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

درباره شیان رن کیائو در چین

پلی که قصد معرفی آن را به شما داریم، پل پل شیان رن کیائو در چین است، این پل توسط گوگل ارث کشف شده است و به معنای پل انسان های جاویدان است. این پل خیلی اتفاقی توسط شخصی به نام جی ولبر کشف شد. او بطور اتفاقی در گوگل ارث این پل عجیب و زیبا را که از روی رودخانه ای رد می شودف دید و بسیار متعجب و شگفت زده شد. بد نیست بادانید که این پل کاملا طبیعی و بدون دخالت بشر است.

بعد از دیدن اینپل در گوگل ارث تصمیم گرفت تا از نزدیک آن را ببیند بنابراین به همراه دوستانش این پل را پیدا کرد و تصمیم گرفت تا اطلاعات بیشتری از این شاهکار طبیعی بدست بیاورید.

در سال 2010 روز 16 اکتبر، شخصی به نام ری میلار به همراه گروه یتصمیم گرفت به چین سفر کند و این جاذبه گردشگری بی نظیر را ببیند و از آن به بعد، این پل در خارج از نرزهای چین هم شناخته شد و وجهه جهانی پیدا کرد. در واقع ری و گروهی که به همراه ا بود، اولین افرادی از غرب بودند که از این پل دیدن کردند.

تیم ری و او اول به کشور چین و از آنجا به روستای بولیو رفتند، روستایی که در کنار رودخانه بولیو قرار گرفته است و راه رسیدن به پل است. آنها سوار قایق شدند و در امتداد رودخانه حرکت کردند تا به پل برسند و بعد از ساعت ها پار زدن با شگفت انگیزترین منظره عمرشان روبرو شدند. پلی پوشیده از سبزخ و گیاهان وحشی که پیچک وار به دور پل پیچیده بودند و در کنار انبوه مه، ابهت آن را دو چندان نموده بودند.

پل پل شیان رن کیائو در چین از سنگ آهک درست شده است و بزرگترین پل چین و گسترده ترین پل طبیعی دنیاست و بعد از آن به ترتیب دو پل جیانگزو (Jiangzhou) و ژیجین (Zhijin) پل های بزرگ چین هستند. پل شیان رن کیائو در چین حالا به یکی از نقاط توریستی شناخته شده چین تبدیل شده است و حتی قایق های بامبویی این منطقه دارای جایگاه هایی هستند که افراد بتوانند در طول راستا روی آنها بنشینند.قطر دهانه این پل حدود 138 متر است و طبق تحقیقات تعیین شه که ارتفاع آن از سطح زمین 70 متر است.

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 690

به "بزرگ ترین پل طبیعی دنیا، جاذبه اول گردشگری چین" امتیاز دهید

1 کاربر به "بزرگ ترین پل طبیعی دنیا، جاذبه اول گردشگری چین" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین پل طبیعی دنیا، جاذبه اول گردشگری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید