تصاویری عجیب از کم ارتفاع ترین خودروی دنیا، عکس

به گزارش تور روسیه ارزان، عصرایران نوشت: گروه ایتالیایی کارماگدون (Carmagheddon) که در زمینه تغییر و تبدیل خودروها فعالیت می نماید، طی یکی از جدیدترین پروژه های خود به سراغ یک دستگاه فیات پاندا از نسل اول آن رفته است. کارماگدون بدنه این خودرو را از زیر پنجره ها نصف نموده و چیزی که با عنوان کم ارتفاع ترین خودرو دنیا شناخته می گردد را معرفی نموده است.

تصاویری عجیب از کم ارتفاع ترین خودروی دنیا، عکس

در نگاه نخست، این گونه به نظر می رسد که کم ارتفاع ترین خودرو دنیا روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را راهنمایی می نماید با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.

نسل نخست فیات پاندا به وسیله جورجتو جوجارو طراحی شد و طی نمایشگاه خودرو ژنو در سال 1980 معرفی گردید. تغییرات اجرا شده به وسیله گروه کارماگدون تفسیری دوباره از خودرو به شکلی عجیب و در عین حال سرگرم کننده ارائه می نماید.

پس از نصف کردن بدنه، هر آنچه زیر ستون ها، پنجره ها، شیشه های عقب و جلو و سقف خودرو قرار داشته جدا شده است. دو چرخ کوچک زیر درپوش پیشرانه قرار گرفته و دو چرخ بزرگتر در قسمت عقب جای گرفتند.

پس از تقویت بدنه برای قرارگیری پیشرانه دو زمانه، دسته راهنمایی خودرو، پیشرانه و یک صفحه چوبی به عنوان محل قرارگیری راننده در زیر بدنه قرار گرفتند.

پس از مونتاژ کامل، ارتفاع این خودرو از سطح زمین حدود سه سانتیمتر بود.

درون این خودرو بین دسته راهنمایی، پیشرانه و پنجره های تیره، فضایی برای مشاهده محیط بیرون وجود نداشت. از این رو، یک دوربین روی سقف خودرو نصب شد تا برای استریم زنده تصویر به یک دستگاه تلفن همراه استفاده گردد.

در ویدیویی که این گروه از روند ساخت و آزمایش فیات پاندا اصلاح شده خود منتشر نموده است، کم ارتفاع ترین خودرو دنیا روی مسیرهای سنگ ریزه ای و آسفالت خیابان آزمایش می گردد. این خودرو از سرعت بالایی برخوردار نیست که با توجه به سبک و مکانیسم مورد استفاده نتیجه ای قابل انتظار است، اما همچنان امکان راهنمایی و حرکت با آن وجود دارد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2579

به "تصاویری عجیب از کم ارتفاع ترین خودروی دنیا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری عجیب از کم ارتفاع ترین خودروی دنیا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید