تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تزریق 100 درصدی واکسن کرونا به کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی اطلاع داد.

تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند

یوسف بیدخوری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خراسان رضوی جزو نخستین استان هایی است که با هماهنگی معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد تمام کارکنان واجدین شرایط مربوط به خود را بدون محدودیت سنی واکسینه نموده است.

وی اضافه نمود: طی فرخوان هایی که انجام شد، تمام کارکنان و فعالان گردشگری خراسان رضوی برای تزریق واکسن کرونا مراجعه کردند و تقریبا 100 درصد کارکنان و کارمندان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی دوز اول را تزریق نموده و به زودی دوز دوم را نیز تزریق خواهند کرد. بعضی از افراد که درصد بسیار ناچیزی از جمعیت کارکنان تاسیات گردشگری را شامل می گردد، به دلایلی مانند ابتلا به کرونا و یا عدم تمایل به تزریق واکسن از واکسینه شدن خودداری کردند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در مورد شرایط تزریق واکسن راهنمایان و تورهای گردشگری که درخواست تزریق واکسن آسترازنکا داشتند، اعلام نمود: هماهنگی های این موضوع نیز با دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا شده و این مشکل هم حل شده است. دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تزریق واکسن آسترازنکا درخواست کرد فهرست های 10 نفره به آنان اعلام کنیم. به این ترتیب درخواست انجمن راهنمایان گردشگری برای درخواست واکسن آسترازانکا حل شد.

بیدخوری تاکید نمود: با این اتفاق به مردم سراسر کشور اطمینان می دهیم برای سفر و اقامت در مشهد به علت رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و تزریق 100 درصدی واکسن کارکنان واحدهای اقامتی در مشهد، نگرانی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2173

به "تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام کارکنان تاسیسات گردشگری خراسان رضوی واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید