فراوری 5 نمونه اولیه واکسن ویروس کرونا در روسیه

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون نخست وزیر روسیه و رئیس ستاد عملیات مقابله با شیوع عفونت ناشی از کروناویروس گفت که دانشمندان روسی در حال کار به روی پنج نمونه اولیه از واکسنی برای این ویروس جدید هستند.

فراوری 5 نمونه اولیه واکسن ویروس کرونا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، دانشمندان روسی تا به امروز پنج نمونه اولیه از واکسنی برای کرونا ویروس COVID-2019 را فراوری نموده اند.

تاتیانا گالیکووا معاون نخست وزیر روسیه که ریاست ستاد عملیاتی برای مقابله با شیوع عفونت جدید ناشی از کرونا ویروس را نیز برعهده دارد، با اعلام این مطلب، اضافه کرد: فراوری این واکسن ها اکنون در مراحل اولیه کار است. می خواهم تاکید کنم که همکاران ما با دقت زیاد در حال کار در این زمینه هستند و هنگامی که نتایج تعیین تری به دست آوریم ، این مسئله را فوراً اعلام خواهیم کرد.

معاون نخست وزیر یادآور شد که دانشمندان روسی قبلاً نمونه ویروس جدید کرونا را برای کار و فراوری واکسنی برای مقابله با آن دریافت نموده بود.

پیش از این ، سازمان بهداشت جهانی گزارش داده بود که در حال حاضر هیچ درمان مؤثری برای کرونا ویروس وجود ندارد. آزمایشات بالینی مختلفی در حال حاضر در حال اجرا است و فراوری یک واکسن حدود 1.5 سال طول می کشد.

رئیس وزارت بهداشت آمریکا نیز روز گذشته اعلام نمود که دانشمندان آمریکایی فراوری واکسنی علیه کروناویروس جدید را در طی مدت یک سال تکمیل خواهند کرد.

سفیر چین در روسیه نیز چند روز قبل با اعلام اینکه متخصصان این کشور از قبل واکسنی ساخته اند که بطور مقدماتی باعث ایجاد سیستم ایمنی در برابر کرونا ویروس می گردد، گفته بود که البته این واکسن احتیاج به اصلاح و انجام آزمایشات مضاعف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1150

به "فراوری 5 نمونه اولیه واکسن ویروس کرونا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 5 نمونه اولیه واکسن ویروس کرونا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید