تکریم والدین شهیدان گرانقدر زارعی به وسیله استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- استاندار مازندران و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در روستای کیاپی میاندورود با والدین شهیدان گرانقدر عزیز ا... و عبد الحمید زارعی ملاقات و از آنان تکریم کرد .

تکریم والدین شهیدان گرانقدر زارعی به وسیله استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان ساری، در آستانه فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و ادای احترام به مقام والای والدین مکرم شهیدان عزیز، استاندار مازندران به اتفاق معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، دستیار ویژه استاندار، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور تکریم، سپاسگزاری و پیگیری امور درمانی در روستای کیاپی شهرستان میاندورود با خانواده بزرگوار شهیدان گرانقدر عزیز ا... و عبدالحمید زارعی ملاقات و از پدر شهید عیادت به عمل آورد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در این ملاقات گفت: استاندار مازندران زمانی که در هر شهرستان از این استان سفر می نمایند ابتدا با مقام شامخ شهیدان تجدید میثاق نموده و سپس به جهت ارادت و عشق مالا مال به خاندان معظم شهدا و ایثارگران در بیت این عزیزان حضور یافته و ضمن تجلیل و ادای احترام و تکریم نسبت به مقام عرشی شهدا، با والدین عزیز آنان ملاقات می نمایند .

وی توضیح داد: از زمان حضور دکتر حسینی پور بعنوان استاندار در مازندران، ملاقات با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در برنامه این مقام عالی دولت در استان می باشد و این نگاه ارزشی قابل تقدیر است. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: ملاقات با ایثارگران از سوی مدیران دستگاهها امری لازم است .

سعید کهن سال با بیان اینکه والدین عزیز شهیدان والامقام زارعی همچون دیگر خانواده های معزز شهدا انسانهایی کم توقع هستند گفت: شهدای گرانقدر دین خود را نسبت به نظام، انقلاب و مردم ادا کردند .

وی اضافه نمود: ملاقاتهایی که با ایثارگران عزیز در قالب طرح سپاس انجام می گردد مسائل و مسائل مطرح شده این قشر معزز به وسیله بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار می گیرد .

سعید کهن سال اضافه نمود: شهید عزیز ا ... زارعی در سن 21 سالگی در سال 1362 در عملیات والفجر چهار و شهید عبدالحمید زارعی در سن 18 سالگی در سال 1365در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند .

لازم به ذکر است استاندار مازندران پیش از این ملاقات در گلزار شهدای سورک حضور یافت و با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کرد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2373

به "تکریم والدین شهیدان گرانقدر زارعی به وسیله استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکریم والدین شهیدان گرانقدر زارعی به وسیله استاندار و مدیر کل بنیاد مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید