صندلی ممتاز پژوهشگاه رویان در سطح بین المللی

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، عبدالحسین شاهوردی در نوزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان (پزشکی فراوری مثل-سلول های بنیادی) گفت:خدا را شاکرم که فرصتی دیگر در اختیارمان قرار داد که بستر گردهمایی پژوهشگران، اندیشمندان و دانشجویان را در جشنواره بین المللی رویان جهت ارزیابی تازه های علوم پزشکی، فراوری مثل، علوم سلولی، سلول های بنیادی و زیست فناوری فراهم کنیم.

صندلی ممتاز پژوهشگاه رویان در سطح بین المللی

وی اضافه کرد: این جشنواره با همت و کوشش زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی 19 سال پیش شروع شد و بعد از درگذشت ایشان 12 دوره طلایی را برگزار نموده ایم.

وی با تاکید بر اینکه امیدوار هستم این کار همچنان با همت اعضای پژوهشگاه رویان و مشارکت پژوهشگران و حمایت هایی از سوی حامیان داخلی و بین المللی استقرار یابد، گفت: از نتایج این جشنواره به عنوان حرکت علمی می توان به تاثیر مثبت آن بر روند توسعه این علوم در کشور و منطقه اشاره نمود.

رئیس پژوهشگاه رویان اضافه کرد: همه ساله زمینه مناسبی توسط این جشنواره برای تبادل نظر و اندیشه میان متخصصان این حوزه مهیا می گردد که اجرای پروژه های مشترک در دوره های قبل و چاپ آنها در مجلات معتبر گواه این مدعاست.

وی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه رویان توانسته صندلی علمی و اجتماعی ممتازی را در جامعه علمی در سطح ملی و بین المللی رقم بزند، گفت: پژوهشگاه رویان یک سرمایه ملی برای جامعه علمی پزشکی، فراوری مثل، علوم سلولی، سلول های بنیادی و زیست فناوری محسوب می گردد.

وی در خصوص نوزدهمین دوره جشنواره رویان گفت: این جشنواره با نگاه تعامل بین علوم مهندسی، پایه و بالینی شروع گردیده و طی سه روز ادامه دارد. سال جاری شاهد اعطای پنجمین دوره جایزه دکتر کاظمی آشتیانی که از محققان برجسته علم بیولوژی علوم سلولی و سلول بنیادی است، خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 237

به "صندلی ممتاز پژوهشگاه رویان در سطح بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی ممتاز پژوهشگاه رویان در سطح بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید