جمعه بازار صنایع دستی در سمنان افتتاح می گردد

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، همایون جورابلو با بیان اینکه جمعه بازار صنایع دستی در سمنان افتتاح می گردد، تاکید نمود: این بازار، ششم مهر ماه و از ساعت 10 صبح روز جمعه در محل ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان شروع به کار می نماید و تا 21 شب به روی علاقمندان گگردده است.

جمعه بازار صنایع دستی در سمنان افتتاح می گردد

وی گفت: این جمعه بازار شامل آثار هنرمندان صنایع دستی سمنان به خصوص در حوزه مشاغل خانگی بوده و مقرر گردیده است، هر هفته جمعه این نمایشگاه به روی علاقمندان گشوده باشد همچنین در این جمعه بازار علاوه بر تولیدات صنایع دستی، سوغات محلی و تولیدات بانوان نیز در معرض نمایش و فروش قرار می گیرد.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان هدف از برپایی این جمعه بازار را معرفی و حمایت از هنرمندان صنایع دستی و به ویژه رشته های کمتر معرفی و دیده گردیده صنایع دستی بیان کرد و گفت: معرفی جاذبه های گردشگری به ویژه ساختمان تاریخی شورای شهر سمنان، حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی و یاری به اقتصاد خانوار از دیگر اهداف برپایی این جمعه بازار است.

جورابلو گفت: در این جمعه بازار غرفه هایی به ارائه خوراک های محلی از جمله آش و دمنوش اختصاص دارد همچنین معتقدیم این جمعه بازار می تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرستان های استان سمنان باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 210

به "جمعه بازار صنایع دستی در سمنان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعه بازار صنایع دستی در سمنان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید