حالم خوب است، چین باید بهای سنگینی بابت شیوع کرونا پرداخت کند

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس جمهور آمریکا با بیان این ادعا که حالش بعد از ابتلا به کرونا خوب است، گفت: چین بهای سنگینی بابت شیوع کرونا پرداخت خواهد نمود.

حالم خوب است، چین باید بهای سنگینی بابت شیوع کرونا پرداخت کند

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از العالم، دونالد ترامپ که هفته گذشته آزمایش ابتلا به کرونای او مثبت اعلام و به بیمارستان منتقل شده بود، عصر روز گذشته(چهارشنبه) با انتشار پیامی ویدئویی در حساب کاربری خود در توئیتر، از بهبودی کامل و سلامتی اش اطلاع داد.

وی از همه بیمارستان های آمریکا خواست تا خدمات درمانی که برایش به عنوان رئیس جمهور این کشور ارائه شده است، به همه مبتلایان آمریکایی ارائه گردد.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر کشور چین را مسئول شیوع ویروس کرونا دانست و گفت: چین بهای سنگینی را به دلیل آنچه که باعث آن در ایالات متحده و دنیا شده است، خواهد پرداخت.

ترامپ اضافه کرد: بهبودی من پس از ابتلا به کرونا به دلیل استفاده از داروهای دو شرکت داروسازی ریجنران و الی لیلی اندکو بوده است. اکنون حالم خیلی خوب است و فکر می کنم لطف خدا بود که کرونا گرفتم.

وی گفت: اثر این داروها واقعا عالی بود. می خواهیم آن ها را به صورت گسترده و رایگان در اختیار مردم آمریکا قرار دهیم و لازم نیست بابت آن پولی پرداخت کنید.

ترامپ پیش بینی کرد واکسن کووید-19 اندکی قبل از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر یا بعد از آن به طور مستقیم به بازار عرضه گردد.

4033/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1564

به "حالم خوب است، چین باید بهای سنگینی بابت شیوع کرونا پرداخت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالم خوب است، چین باید بهای سنگینی بابت شیوع کرونا پرداخت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید