خبرنگاران استاندار: خیرین هزار و 394 میلیارد تومان به استان کرمانشاه یاری کردند

به گزارش تور روسیه ارزان، کرمانشاه- خبرنگاران- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در دولت دوازدهم و در بحران های زلزله، سیل و کرونا، خیرین هزار و 394 میلیارد تومان به استان یاری کردند، گفت: این یاری ها در حوزه های مدرسه سازی، بهداشت و سلامت، معیشت نیازمندان آسیب دیده از کرونا، توسعه روستاها و مناطق عشایری و یاری به محرومین انجام شد.

خبرنگاران استاندار: خیرین هزار و 394 میلیارد تومان به استان کرمانشاه یاری کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند عصر سه شنبه در همایش تجلیل از خیرین عرصه توسعه روستاها و مناطق عشایری که با حضور معاون اول رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید، اضافه نمود: خیرین همواره خاطره خوبی را در ذهن مردم بر جای می گذارند و با احسان و نیکی به یاری و یاری همنوعان می آیند، در کرمانشاه شاهد بودیم که در زلزله خیرین و مردم چه نقش مهمی در کنار دولت ایفا کردند و امروز هم در توسعه روستاها و مناطق عشایری پیشگام شده اند.

بازوند، به بعضی اقدامات خیرین در استان اشاره نمود و گفت: در مناطق زلزله زده هزار و 221 کلاس درس احداث شد که 541 کلاس را خیرین یاری کردند و 155 میلیارد تومان هزینه کردند.

وی ادامه داد: یاری 260 میلیارد تومانی خیرین برای ایجاد خانه های بهداشت و درمان و 250 میلیارد تومان در ایام کرونا نیز بسیار قابل تقدیر است و امیدوارم فرایند مساعدت و همدلی خیرین برای یاری به نیازمندان آسیب دیده از شیوع کرونا تداوم داشته باشد.

استاندار کرمانشاه فعالیت و کوشش های نهادهای حمایتی و ادارات بهزیستی، هلال احمر و کمیته امداد را نیز برای یاری به محرومین و توسعه مناطق روستایی قابل تقدیر دانست و گفت: در بحران ها همواره انسجام و همبستگی مطلوبی بین مردم و دولت شکل می گیرد که بی نظیر و بی بدیل است.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 595 روستا است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1819

به "خبرنگاران استاندار: خیرین هزار و 394 میلیارد تومان به استان کرمانشاه یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: خیرین هزار و 394 میلیارد تومان به استان کرمانشاه یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید