خبرنگاران ماموریت اسکوچیچ به هاشمیان

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صورتی که نتواند به موقع به ایران برگردد، وحید هاشمیان را برای تماشای بازی فولاد و استقلال مامور خواهد نمود.

خبرنگاران ماموریت اسکوچیچ به هاشمیان

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران بعد از کوران کرونا، از روز چهارم تیرماه با ملاقات فولاد و استقلال شروع می گردد. محل برگزاری ملاقات معوقه هنوز معین نشده چراکه اهواز در شرایط قرمز کرونا واقع شده است. با این حال حداقل یک میهمان ویژه خواهد داشت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کوشش است تا قبل از این ملاقات خود را به ایران برساند و مطابق با وعده فدراسیون فوتبال، رقابت ها را از نزدیک تماشا کند. با این حال مشکلاتی که در دریافت بلیط و سفر از کشوری به کشور دیگر وجود دارد ممکن است اسکوچیچ به بازی فولاد و استقلال نرسد.

با این حال سرمربی تیم ملی به وحید هاشمیان، دستیار خود ماموریت داده در صورتی که نتوانست به موقع به ایران برسد، او از نزدیک این بازی را زیر نظر بگیرد. هاشمیان به همراه کریم باقری 2 دستیار ایرانی اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران هستند.

چهار بازی باقی مانده تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دور دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های 2023 چین در ماه های مهر و آبان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1366

به "خبرنگاران ماموریت اسکوچیچ به هاشمیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماموریت اسکوچیچ به هاشمیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید