خبرنگاران مطهری: پرسپولیس شکل واقعی خودش را پیدا نموده است

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران- خبرنگاران- مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس شکل واقعی خودش را پیدا نموده و به بلوغ تاکتیکی رسیدیم.

خبرنگاران مطهری: پرسپولیس شکل واقعی خودش را پیدا نموده است

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری پس از فزونی دو بر صفر پرسپولیس برابر نساجی در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال گفت: این برد را به همه طرفداران، بازیکنان و ارکان باشگاه تبریک می گویم. همه تیم ها قابل احترام هستند و نیم فصل دوم همه کوشش می نمایند امتیاز بگیرند. امروز بازی سختی داشتیم و در نهایت سه امتیاز بازی را گرفتیم.

وی اضافه کرد: امروز بازی مالکانه در نیمه نخست انجام دادیم و خیلی زود به گل رسیدیم. کاملا نیمه نخست در اختیار ما بود. زمانی که در بازی از حریف پیش هستید باید از گل مراقبت کنید. به همین خاطر عمق دفاعمان را بستیم. حریف به توپ های بلند روی آورد و این خواسته ما بود. بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. تعویض های خوبی کردیم و به تیم انرژی دادیم. دیدید که نفرات تعویضی خوب کار کردند و در نهایت تیم ما مثل همواره با کار تیمی عالی فوق العاده کار کردند و دستورات تاکتیکی که در زمین به خوبی اجرا شد به فزونی رسید.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان مسائل اقتصادی بازیکنان ادامه داد: توقع من این است که در ادامه راه مدیران همراهی نمایند. می دانم آنها کوشش می نمایند اما بازیکنان ما کمترین دریافتی را داشتند و با دل و جان کار می نمایند. امیدوارم آنها در ادامه راه شرایط را بهتر نمایند تا بدون دغدغه به سوی هدفمان گام برداریم.

وی در خصوص نیمکت تیم نساجی و اینکه آنها می خواهند از داور شکایت نمایند، گفت: شکایت به حریف مربوط می گردد و در این باره صحبتی ندارم اما واضح است شلوغ کاری از سوی کدام نیمکت بود. داوران روی خودشان کار نمایند تا شلوغ کاری آنها را تحت تاثیر قرار ندهد. خیلی از نیمکت تیم ها با داد و بیداد از داوران امتیاز می گیرند.

وی در خصوص موقعیت هدر دادن مهاجمان پرسپولیس به ویژه شهریار مغانلو در این ملاقات توضیح داد: ما هر کاری کنیم باز هم دوستان به نحوی از ما سوال می نمایند. تیمی که سید جلال حسینی و احمد نوراللهی در آن گلزنی می نماید یعنی به بلوغ تاکتیکی رسیده است. این که روی بازیکن زوم می کنیم خوب نیست. پرسپولیس شکل خودش را پیدا نموده است. ما انتقاد با استدلال را می پذیریم اما انتقاد باید سازنده باشد.

وی در خصوص رقابت با سپاهان برای قهرمانی توضیح داد: سپاهان قابل احترام است اما تمرکز روی کار خودمان است و سعی می کنیم بازی به بازی پیش رویم. الان آسیا را پیش رو داریم و تفکرات نسبت به لیگ متفاوت است. چند تیم مدعی هستند اما به همه تیم ها احترام می گذاریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1887

به "خبرنگاران مطهری: پرسپولیس شکل واقعی خودش را پیدا نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مطهری: پرسپولیس شکل واقعی خودش را پیدا نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید