خبرنگاران کرونا فیلم تازه میرکریمی را هم متوقف کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران- خبرنگاران- فیلمبرداری پروژه جدید سیدرضا میرکریمی با عنوان نگهبان شب که از زمستان سال گذشته شروع شده بود، به دلیل گسترش بیماری کرونا موقتا متوقف شد.

خبرنگاران کرونا فیلم تازه میرکریمی را هم متوقف کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی نگهبان شب به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی در زمستان سال گذشته شروع شد و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده بیش از دو هفته دیگر از فیلمبرداری باقی مانده است.

به دلیل گسترش شدید بیماری کرونا و بنا بر دستور ابلاغ شده توسط سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیلمبرداری این اثر سینمایی موقتا متوقف شده که بعد از فروکش کردن نسبی بیماری و با صدور مجوز توسط سازمان سینمایی ادامه خواهد یافت.

نقش آفرینی محسن کیایی در این فیلم به تازگی انتها یافته و حضور سایر بازیگران در مقابل دوربین همچنان ادامه دارد.

میرکریمی که تعدادی از بازیگران فیلم جدیدش را در پی انتشار فراخوان انتخاب نموده است، با این اثر نیز مانند ساخته های قبلی خود چند چهره تازه به سینمای ایران معرفی خواهد نمود.

محسن کیایی، تورج الوند، لاله مرزبان، علی اکبر اصانلو، صفورا خوش طینت، فهیمه هرمزی، زهرا اسلامی، پرهام غلاملو، محمدصادق ملک، علی غابشی، مهراد اکبرآبادی، ایمان سلگی، نوید بانی با حضور افتخاری ویشکا آسایش و کیومرث پوراحمد جمع بازیگران نگهبان شب را تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1907

به "خبرنگاران کرونا فیلم تازه میرکریمی را هم متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا فیلم تازه میرکریمی را هم متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید