اُمیکرون به اسکار هم رحم نکرد

به گزارش تور روسیه ارزان، آموزشگاه علوم و هنر های سینمایی مراسم اهدای جوایز افتخاری اسکار را به علت نگرانی از سویه اُمیکرون به تعویق انداخت.

اُمیکرون به اسکار هم رحم نکرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آموزشگاه علوم و هنر های تصاویر متحرک تصمیم گرفته مراسم اهدای جوایز Governors را که جوایز افتخاری اسکار در آن اهدا می گردد، به علت نگرانی از سویه اُمیکرون کرونا به تعویق بیندازد.

این رویداد قرار بود در 15 ژانویه با حضور بسیاری از بازیگران و هنرمندان آمریکایی در لس آنجلس برگزار گردد.

در بیانیه اسکار آمده است: با توجه به عدم قطعیت ها در خصوص انواع مختلف کرونا و تأثیری که می تواند بر جامعه داشته باشد، احساس می کنیم که برترین و مطمئن ترین تصمیم برای افتخارآفرینان و مهمانان ما، تعویق برگزاری مراسم اهدای جوایز افتخاری است.

الین می، ساموئل ال جکسون و لیو اولمان اوایل سال جاری به عنوان برگزیدگان این رویداد معرفی شدند. دنی گلاور نیز به عنوان برنده جایزه بشردوستانه ژان هرشولت انتخاب شد. رویداد عصر، اغلب مملو از ستارگان درجه یک و امید های اسکار است.

آموزشگاه، مراسم Governors سال گذشته را به علت بیماری همه گیر کووید-19 لغو و دو جایزه بشردوستانه را در طول پخش اسکار اهدا کرد.

مراسم Governors تنها رویداد مطرح هالیوود نیست که اسکار در روز های اخیر، برنامه های آن را تغییر داده است. جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز تصمیم گرفت تا مراسم اهدای جوایز خود را که قرار بود در 6 ژانویه برگزار گردد و شامل برگزیدگانی مانند کریستن استوارت، لیدی گاگا، نیکول کیدمن و پنه لوپه کروز بود را لغو کند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2379

به "اُمیکرون به اسکار هم رحم نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اُمیکرون به اسکار هم رحم نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید