خبرنگاران 65 درصد مردم آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند

به گزارش تور روسیه ارزان، آستارا - خبرنگاران - مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: 65 درصد مردم این شهرستان، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند و کم توجهی به بهداشت در بعضی مشاغل گروه یک مشهود است.

خبرنگاران 65 درصد مردم آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند

فرید بصیری مقدم روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: 30 بیمار کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی آستارا بستری و تعدادی نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی اظهار کرد: ظرف 24 ساعت گذشته 2 واحد قلیانسرا به دلیل فعالیت در شرایط قرمز کرونا پلمب شد و فعالیت رستوران ها و واحدهای غذاخوری و آشپزخانه ها به صورت بیرون بر است.

وی اعلام کرد: هر چه مردم و اصناف به رعایت دستورالعمل ها پایبند باشند، احتمال خروج شهرستان از شرایط قرمز بیشتر می گردد و بازاریان دوباره به کسب و کار باز خواهند گشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: بالاترین زمینه انتقال بیماری کرونا به وسیله قطرات تنفسی است و ماسک، بهترین وسیله دفاعی در مقابل انتشار کرونا محسوب می گردد.

بصیری مقدم اضافه نمود: در شرایط قرمز کرونا باید یک دوم کارمندان هر اداره حضور داشته باشند اما در بعضی اداره ها رعایت نمی گردد و با همکاری فرمانداری به مدیران اخطار داده می گردد.

وی اعلام کرد: هزینه ای بابت آزمایش کرونا از افراد بالای 65 سال و مادران باردار دریافت نمی گردد و خدمات رسانی در اورژانس و سایر بخش ها برای بیماران مختلف ادامه دارد.

شیوع ویروس کرونا دنیا را درگیر خود نموده و بهترین راه حل قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه، خودداری از سفر و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1910

به "خبرنگاران 65 درصد مردم آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 65 درصد مردم آستارا دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید