تور اروپا ارزان: هشدار مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها درباره بدتر شدن اوضاع کرونا

به گزارش تور روسیه ارزان، مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها به علت نرخ پایین واکسیناسیون در اروپا درباره بدتر شدن شرایط کرونایی در این اتحادیه در پایییز سال جاری هشدار داده است.

تور اروپا ارزان: هشدار مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها درباره بدتر شدن اوضاع کرونا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا همراه با همه عواقب سیاسی، اجتماعی و مالی آن همچنان در اروپا ادامه دارد و در آستانه فصل سرما دردسرهای زیادی را برای شهفرایندان و مقامات این اتحادیه ایجاد نموده است.

ضد حمله واکسنی سوئیس برای تسریع فرایند واکسیناسیون

تازهترین اخبار کرونا در اروپا حاکی از آن است که سوئیس در حال برنامه ریزی برای ضد حمله واکسنی در هفته های آینده برای تسریع فرایند واکسیناسیون در این کشور است. دولت تصمیم دارد برای این منظور در هفته های آینده علاوه بر 50 اتوبوس موجود برای واکسیناسیون حدود 170 وسیله نقلیه دیگر را در منطقه ها مختلف کشور برای این منظور مستقر کند. بعلاوه افرادی که دیگران را برای زدن واکسن متقاعد نمایند باید کوپن های سینما یا رستوران به ارزش حدود 50 فرانک دریافت نمایند.

سوئیس با 57 درصد واکسیناسیون یکی از کم ترین نرخ واکسیناسیون به ازای جمعیت خود در بین کشورهای اروپایی را دارد. برای لغو محدودیت ها باید حدود 80 درصد جمعیت 18 تا 65 سال در این کشور واکسینه شوند. تا به حال حدود 71درصد در این گروه سنی حداقل یک بار با واکسن کرونا واکسینه شده اند.

ده ها هزار کارمند خانه های سالمندان در انگلیس شغل خود را از دست می دهند

به گزارش رسانه های انگلیسی و بر اساس تجزیه و تحلیل های صورت گرفته ده ها هزار کارمند در خانه های سالمندان در انگلیس به زودی شغل خود را از دست خواهند داد چرا که به طور کامل علیه کرونا واکسینه نشده اند. بر اساس ارزیابی پورتال خبری „National World و بر اساس داده های نهادهای بهداشتی در این کشور انگلیس به دلیل مقررات تازه می تواند بیش از 40 هزار پرستار در خانه های سالمندان را از دست بدهد.

بر اساس قواعد دولت انگلیس از 11نوامبر باید همه شاغلان در بخش های مراقبت های ویژه کاملا علیه کرونا واکسینه شوند وگرنه باید شغل خود را کنار بگذارند.

آلمان خود را برای مقابله با پاندمی های آینده تجهیز می نماید

آلمان می خواهد آمادگی خود برای مقابله با پاندمی ها را در آینده افزایش دهد. برای این منظور باید یک مرکز برای واکسن و درمان های همه گیری ها در انستیتو پایل ارلیچ ایجاد گردد. وزارت بهاشت فدرال آلمان از این موسسه خواسته تا چنین مرکزی را راه اندازی کند.

انستیتو رابرت کخ آلمان هم اطلاع داده که حدود 64.6 درصد مردم آلمان کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند. حدود 68.1 درصد همه ساکنتان هم حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

بر اساس اطلاعات این نهاد بهداشتی در آلمان در بین بچه ها و نوجوانان 12 تا 17 سال هم 41.9 درصد حداقل یک بار و 34.6 درصد هم کاملا علیه کرونا واکسینه شده اند.

769 هزار آلمانی دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند

حدود 769 هزار نفر از شهفرایندان آلمانی هم دوز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند. این دوز تقویت نماینده به افراد دارای بیماری های زمینه ای و افراد مسن که از دوز دوم واکسن آن ها حداقل 6 ماه گذشته باشد تزریق می گردد.

فرایند افزایشی ابتلا به کرونا در بین شهفرایندان آلمانی

انستیتورابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 10118 مورد ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت اطلاع داد که به این ترتیب نرخ مبتلایان تازه به کرونا به ازای هر 100 هزار نفر به 64.3 افزایش پیدا نموده است. 73 نفر دیگر هم در اثر ابتلا به این بیماری در این مدت جان خود را از دست دادند.

پیش بینی افزایش آمار مبتلایان در پاییز و زمستان در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در پاییز و زمستان را پیش بینی نموده است. این انستیتو دلیل این پیش بینی خود را تعداد زیادی از افراد که هنوز واکسینه نشده اند و افزایش ارتباطات در فضاهای در بسته داخلی ارزیابی نموده است.

هشدار درباره بدتر شدن اوضاع کرونایی در اروپا

مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها هم با توجه به نرخ واکسیناسیون ناکافی درباره بدتر شدن شرایط کرونایی در اروپا در پاییز سال جاری هشدار داده است.

این نهاد بهداشتی در اروپا اعلام نموده که تنها 61.1 درصد از کل جمعیت اتحادیه اروپا و نروژ، ایسلند و لیخن اشتاین به طور کامل واکسینه شده اند.

رای دادگاهی درآلمان درباره عدم ارائه گواهی واکسیناسیون به افراد واکسینه شده با واکسن روسی

یک دادگاه اداری در هسن آلمان رای داده که هر کسی که با واکسن روسی اسپوتنیک واکسینه شده باشد هیچ گواهی واکسیناسیون را دریافت نخواهد کرد و دلیل آن این است که این واکسن در آلمان هنوز تایید نشده است.

رومانی و لیتوانی در فهرست منطقه ها پر خطر آلمان

رومانی و لیتوانی هم از روز یکشنبه به اسم دو کشور اروپایی دیگر در فهرست منطقه ها پر خطر کرونایی آلمان قرار گرفته و محدودیت های سختگیرانه علیه مسافران از این کشورها اعمال می گردد.

بر اساس قواعد دولت آلمان مسافران واکسینه نشده ای که از این کشورها به آلمان سفر نمایند باید مدت 10 روز در قرنطینه قرار گیرند و تازه بعد از 5 روز می توانند با یک تست منفی کرونا از قرنطینه خارج شوند.

بعد از انتقادهایی به انتشار یک عکس از نمایندگان فراکسیون حزب سوسیال دموکرات که بدون ماسک و رعایت فاصله گذاری در کنار هم قرار گرفته بودند، کارل لایترباخ، مشاور دولتی آلمان از حزب سوسیال دموکرات از این اقدام هم حزبی هایش دفاع نموده و گفت تنها برای مدت کوتاهی ماسک خود را برداشتند و در ضمن هه آن ها واکسینه شده و تست منفی کرونا داشته اند.

تازهترین آمار کرونا در کشورهای مهم اروپا

بر اساس تازهترین آمارها در فرانسه طی 24 ساعت 5,204نفر به کرونا مبتلا شده اند و 56 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در انگلیس هم طی 24 ساعت 36,480نفر به کرونا مبتلا شده اند و 137 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در اسپانیا هم طی 24 ساعت 2,400نفر به کرونا مبتلا شده اند و 18 نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در ایتالیا هم در عرض 24 ساعت 3,804نفر به کرونا مبتلا شده و 51 نفر دیگر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به این ترتیب بر اساس تازهترین آمارها تا به حال در فرانسه 7,013,432نفر از شروع شیوع کرونا به آن مبتلا شده اند و 116,713نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

در انگلیس هم تا به امروز 7,807,036نفر به کرونا مبتلا شده اند و 136,662نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم بر اساس تازهترین آمارها تا به حال 4,672,355نفر به کرونا مبتلا شده اند و 130,921نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

آمارها نشان می دهد که در اسپانیا هم تا به حال 4,959,091نفر به کرونا مبتلا شده اند و 86,415نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان باخته اند.

در آلمان هم تا به حال 4,241,706نفر به کرونا مبتلا شده اند و 94,250نفر هم بر اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2132

به "تور اروپا ارزان: هشدار مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها درباره بدتر شدن اوضاع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: هشدار مرکز اروپایی کنترل و پیشگیری از بیماری ها درباره بدتر شدن اوضاع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید