داستان عجیب محرومیت احتمالی دروازه بان پرسپولیس

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: رجحان راحت و 5 برصفر پرسپولیس برابر ماشین سازی در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر ایران برای پرسپولیس بی دردسر نبود؛ این تیم که به تبریز سفر کرده بود تا صدرنشینی اش را حفظ کند به این مهم رسید، ولی جدال لفظی حامد لک دروازه بان این باشگاه با یکی از توپ جمع کن ها حاشیه ساز شده است.

داستان عجیب محرومیت احتمالی دروازه بان پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، در ویدیویی که به همین علت در فضای مجازی منتشر شده به نظر می رسد حامد لک از الفاظ ناشایستی استفاده می کند. همین موضوع باعث شده تا کمیته انضباطی در پی اعتراض گسترده تبریزی ها به حامد لک فرصت 2 روزه ای بدهد تا از خودش دفاع کند. اگر دفاعیات او مورد قبول واقع شد که هیچ، درغیر اینصورت دروازه بان پرسپولیس در آستانه بازی حساس با تراکتور در هفته بیست و نهم محروم خواهد شد.

متن کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با اتفاق حاشیه ای دیدار ماشین سازی و پرسپولیس که از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شده است، به شرح زیر است:

با توجه به گزارشات واصله از سوی کننده فدراسیون و داور مسابقه، حامد لک دروازه بان تیم پرسپولیس تهران در تاریخ 28 تیر در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته 28 لیگ برتر مرتکب تخلفاتی نسبت به یکی از توپ جمع کن های حاضر در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز شده است. با ارسال گزارش به کمیته انضباطی فدراسیون، این کمیته به ایشان 48 ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را در این خصوص ارسال نماید. رأی صادره متعاقبا از طریق رسانه های فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

این فرصت 48 ساعته حالا با اعتراض پرسپولیسی ها روبرو شده و آن ها از رفتار مسئولان فدارسیون فوتبال گلایه کرده اند. جعفر سمیعی مدیرعامل این باشگاه با اشاره به پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس در اصفهان گفته است از فصل بیستم فقط دو هفته دیگر به جای مانده و بدون شک باید اتفاقات این فصل را در تاریخ ثبت کرد. در مورد اتفاقاتی بدتر از این، مثل حمله با نارنجک به اتوبوس تیم پرسپولیس هیچ رأی محکمی صادر نشده، اما برای آن که رقبای ما را راضی کنند، در روز های تعطیلی تهران 48 ساعت به ما فرصت دفاع از بازیکن پرسپولیس را می دهند.

نکته صحبت های مدیرعامل پرسپولیس شاید عدم رای درخور توجه درباره پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس پرسپولیس باشد، ولی اشاره او به اتفاق دیگری هم است: تعطیلات تهران. کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال در شرایطی به دروازه بان پرسپولیس 48 ساعت فرصت دفاع کردن از خودش را داده است که تهران به صورت رسمی 6 روز یعنی تا روز دوشنبه تعطیل است و تعیین نیست اصلا فرصتی برای حامد لک باقی بماند یا نه. در واقع بخش اداری ساختمان پرسپولیس طبق ادعای خود مسئولان باشگاه ظاهرا تعطیل است و تضمینی برای اینکه نامه فدراسیون فوتبال دریافت شده باشد نیست.

پرسپولیسی ها حالا با اشاره به چنین موضوعی به موارد پشت پرده ای اشاره می کنند که احتمالا این 48 ساعت را بهانه ای کرده اند تا دروازه بان پرسپولیس بدون اینکه فرصتی برای دفاع کردن داشته باشد محروم شود. این موضوعی است که مانی درویشی وکیل پرسپولیس به آن اشاره کرده و با انتشار استوری ای تصمیم کمیته انضباطی را زیر سوال برده است.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2057

به "داستان عجیب محرومیت احتمالی دروازه بان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان عجیب محرومیت احتمالی دروازه بان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید