شهردار تهران با خدم و حشم در اردوی پرسپولیس چه میکند؟!

به گزارش تور روسیه ارزان، در حالی که پرسپولیسی ها در قرنطینه هستند و حتی نمی توانند خانواده خود را ببینند، شهردار تهران با تیم همراه در تمرین سرخ ها حاضر شد.

شهردار تهران با خدم و حشم در اردوی پرسپولیس چه میکند؟!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس ایران که برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماده می گردد 29 آذر باید در یک ملاقات سخت به مصاف نماینده شرق آسیا برود.

به دلیل شیوه نامه های بهداشتی سخت کشور قطر، سرخ ها درخواست لغو بازی با نساجی را داشتند که این اتفاق رخ داد، زیرا پرسپولیسی ها معتقد بودند حضور در استان دیگر می تواند به ضرر آن ها باشد و ممکن است یکی از بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا گردد.

با این شرایط سرخ ها به قرنطینه رفتند و اردوی خود را آغاز کردند. پرسپولیسی ها حتی با ماشین های خود نیز به محل اردو نمی رفتند و با اتوبوس جابه جا می شدند. حتی بازیکنان از ملاقات با خانواده خود نیز منع شدند تا کرونا نگیرند و پرسپولیس بتوانند با تمامی نفرات در آسیا حضور یابد.

حتی مدیران پرسپولیس به درخواست رسانه ها نیز بی توجهی کردند و با انتشار بیانیه هایی از طرفداران خواستند در محل اردوی این تیم حاضر نشوند.

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس نیز از ماموران حراست محل اردوی خود خواست هیچ فردی از باشگاه یا طرفدار به این مکان وارد نگردد. وجود یک مبتلا به کرونا می تواند تمام تیم را با مشکل روبرو کند.

رعایت این موارد برای پرسپولیسی ها خوب است، اما ساعتی پیش خبر رسید که پرویز حناچی، شهردار تهران در تمرین پرسپولیس حاضر شده و برای این تیم آرزوی موفقیت نموده است. در این تمرین جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نیز حضور داشتند.

حناچی که برای پرسپولیسی ها آرزوی موفقیت کرد و شانس قهرمانی سرخ ها را بالا دانست، می توانست با یک پیغام این کار را انجام دهد و با تیم همراه خود به اردوی پرسپولیس نرود.

به هرحال حضور افراد سیاسی در تمرین پرسپولیس، در حالی که اعضای این تیم قرنطینه هستند و حتی طرفداران نیز نمی توانند به تمرین سرخ ها بروند می تواند با حواشی زیادی همراه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1691

به "شهردار تهران با خدم و حشم در اردوی پرسپولیس چه میکند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران با خدم و حشم در اردوی پرسپولیس چه میکند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید