دانشکده مهارت کارآفرینی در سال 1400 در گلستان راه اندازی می گردد خبرنگاران

به گزارش تور روسیه ارزان، رئیس دانشگاه آزاد گلستان از راه اندازی دانشکده مهارت کارآفرینی در دانشگاه آزاد گرگان در سال 1400 اطلاع داد.

دانشکده مهارت کارآفرینی در سال 1400 در گلستان راه اندازی می گردد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، علی طاهری، رئیس دانشگاه آزاد گلستان از راه اندازی دانشکده مهارت کارآفرینی در دانشگاه آزاد گرگان در سال 1400 اطلاع داد و گفت: سال جاری برای ایجاد 21 رشته جدید در حوزه های علوم پزشکی و مهارتی برنامه ریزی داریم.

طاهری با بیان اینکه در دانشگاه آزاد گرگان 6 رشته علوم پزشکی و 15 رشته مهارتی وجود دارد، گفت: در سال جدید گسترش زیرساخت های لازم برای برگزاری کلاس ها و آزمون های مجازی را پیگیری می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد گلستان به بخشی از دستاورد های پژوهشی این دانشگاه در سال گذشته اشاره نمود و گفت: بیش از 90 مقاله از دانشجویان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در مجلات معتبر بین المللی منتشر شد. انتشار سه نشریه علمی جدید نیز از دیگر دستاورد های پژوهشی ما در سال گذشته بود.

وی شرح داد: توسعه سرای نوآوری کشت و تجاری سازی گیاهان زینتی و ایجاد فضای اشتغال و درآمدزایی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه در این حوزه، به عنوان فعالیت شاخص ما در سال 99 مطرح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1885

به "دانشکده مهارت کارآفرینی در سال 1400 در گلستان راه اندازی می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده مهارت کارآفرینی در سال 1400 در گلستان راه اندازی می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید