دانشگاه شیراز بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد

به گزارش تور روسیه ارزان، دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی بر اساس سوابق آموزشی- پژوهشی برای سال تحصیلی 1400 - 1399 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می نماید.

دانشگاه شیراز بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های یکساله کالج در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی بر اساس سوابق آموزشی- پژوهشی و انجام مصاحبه علمی، برای سال تحصیلی 1400 - 1399 در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می نماید.

بنابراین گزارش، دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیغام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیر دولتی- غیر انتفاعی، علمی-کاربردی و فنی -حرفه ای و پردیس های خودگردان و آموزش های الکترونیک سایر دانشگاه ها به استثنای دانشگاه شیراز مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی، به لحاظ میانگین جزء پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته هم روردی خود باشند، می توانند در این فراخوان شرکت نمایند. بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به عدم تکمیل ظرفیت توسط پانزده درصد اول می باشد. تبصره دانشجویان واجد شرایط باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی در دوره کارشناسی خود دانش آموخته شوند.

دانشگاه می تواند دانشجویانی را که در مدت نیمسال فارغ التحصیل می شوند و به لحاظ میانگین نمره جزوه پانزده درصد برتر هم رشته هم ورودی خود باشند، بصورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون، در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1130

به "دانشگاه شیراز بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شیراز بر اساس سوابق تحصیلی دانشجوی استعداد درخشان می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید