درس هایی از موفقیت صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش زندگی امروز ،عکس های شما به احتمال زیاد هرگز به خوبی عکس های مجله نشنال جئوگرافیک نخواهد بود، ولی با این حال هنوز هم می توانید استراتژی هایی که آن ها در اینستاگرام استفاده می نمایند را به کار بگیرید تا برند خود را تقویت کنید.

درس هایی از موفقیت صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک

کارشناسان و تحلیلگران برتر بازاریابی پیش بینی رشد زیادی در کاربران اینستاگرام در سال 2018 می نمایند، به طوری که بسیاری می گویند اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی خواهد بود. سال گذشته میلادی، این اپلیکیشن پرطرفدار عکس با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه رقبایی مثل اسنپ چت و توییتر را به کلی کنار زد.

بنابراین، اینستاگرام محلی برای آغاز ایجاد آگاهی از برند برای کسب و کار شماست. از آن بهره ببرید تا مردم برای انجام معامله با شما هیجان زده شوند. با نشان دادن شرکت خود به اسم محلی مجذوب کننده برای کار کردن، کارکنان با استعداد را جذب شرکت خود کنید.

نشنال جئوگرافیک از سال 1888 از عکس های ممتاز خود برای گفتن داستانی تصویری استفاده نموده است، مدت ها پیش از اینکه شبکه های اجتماعی به وجود بیایند. با این حال، اینطور به نظر می رسد که انگار اینستاگرام مخصوص این مجله ساخته شده، و جای شگفتی نیست که نشنال جئوگرافیک با 85 میلیون فالوئر بیشترین تعداد فالوئر در اینستاگرام تا به امروز را به خود اختصاص داده باشد.

این قابلیت برای عکاسان نشنال جئوگرافیک برای نشان دادن چشم مقدارای دنیای خود در لحظه، این مجله را قادر ساخته که به وسیله اینستاگرام بیشتر از هر رسانه دیگری بتواند به مردم دسترسی پیدا کند.

این ها چهار استراتژی کلیدی برترین اکانت اینستاگرام هستند که شما هم می توانید در رویکرد برندینگ خود در این وبسایت، از آن ها بهره ببرید.

1. هدف کاملاً تعریف شده ای برای اکانت اینستاگرام خود داشته باشید

اولین قدم برای ایجاد برندی شناخته شده در هر پلتفرم شبکه اجتماعی، داشتن هدفی معین است که به اکانت شما جهت و مضمون کلی دهد. نشنال جئوگرافیک در پست وبلاگی روی سایت خود در خصوص فعالیتشان در اینستاگرام نوشته، هدف ما این است که به مخاطبان خود انگیزه دهیم تا به شکلی معقول سفر نمایند، و عکاسان ما چندین دهه است که این کار را با موفقیت انجام می دهند.

هدف اکانت شما بهتر است این باشد که به مردم انگیزه دهد تا اقدام نمایند، اقدامی که مستقیماً با مأموریت شرکت شما در ارتباط باشد.

2. محتوایی ارسال کنید که باعث گردد مردم دست از اسکرول کردن بردارند

محتوای شما لازم نیست که حتماً به مقدار نشنال جئوگرافیک فوق العاده باشد تا در برندینگ کسب و کار شما اثربخشی کافی را داشته باشد. ولی این نکته را از پر فالوئرترین اکانت اینستاگرام قبول کنید و به یاد داشته باشید که عکس های خیره نماینده اولین چیزی است که باعث می گردد یک اکانت اینستاگرام پرطرفدار گردد. هرگز فقط برای ارسال کردن، ارسال نکنید! تنها برترین تصاویر خود را ارسال کنید.

با اینکه شرکت شما شاید 110 تا از برترین عکاس های خبری دنیا را در اختیار نداشته باشد که اینستاگرام شما را مثل نشنال جئوگرافیک اداره نمایند، ولی می توانید کاری کنید که با استعدادترین عکاس ها در کسب و کار شما به اکانت شما دسترسی داشته باشند. لازم نیست حتماً مسئولیت اینستاگرام را به دوش یک نفر بیندازید. کوشش تیمی معمولاً وقتی که چندین نفر به سمت مجموعه استانداردی از اهداف حرکت نمایند، به برترین شکل جواب می دهد.

فراوری محتوا در اینستاگرام وجهه انسانی شرکت شما را نشان می دهد، که همان کارکنان شما هستند! عکس های بامزه پشت صحنه از دفتر کاری خود ارسال کنید که محیط کارتان را به شکلی جالب نشان دهد. بعلاوه تصاویری از رویدادهای خاص، نمایشگاه ها، حضور در رسانه ها و میهمانی های شرکت ارسال کنید.

3. از هشتگ های پرطرفدار و بعلاوه برند شده بهره ببرید

نحوه پیدا کردن محتوا به وسیله کاربران در اینستاگرام بعلاوه بستگی زیادی به استفاده صحیح از هشتگ ها دارد. اکانت هایی که حداقل یک هشتگ را استفاده می نمایند 12.6 درصد مشارکت بیشتری دارند. هشتگ های برتر سال 2017 شامل #love، #photooftheday، #picoftheday و #travel بود. در بیشتر پست های نشنال جئوگرافیک از این هشتگ های متداول استفاده می گردد.

البته، نشنال جئوگرافیک بعلاوه هشتگ های برند شده خود را هم ایجاد می نماید که درست مثل عکس هایش منحصر به فرد است و به اهمیت سفر یا برند آن اشاره دارد. هشتگ های برند شده راهی عالی برای دسته بندی تصاویر و ویدئوهای خاص به اسم کاتالوگ مجازی بر اساس موضوع هستند.

4. کپشن هایی بنویسید که مردم را تحت تأثیر قرار دهد

مردم از اینستاگرام استفاده می نمایند تا بیایند و عکس ها و ویدئوها را نگاه نمایند، ولی آن ها می خواهند بدانند که به چه چیزی نگاه می نمایند. کپشن کل داستان را بازگو می نماید! هرگز پست های خود را با کپشن های مبهم یا ناقص ارسال نکنید.

نشنال جئوگرافیک نه تنها عکس هایی شگفت انگیز ارسال می نماید، بلکه کپشن هایی عالی دارد که مخاطبان آن را تحت تأثیر قرار می دهد.

اینستاگرام به شما اجازه نوشتن حدود 600 کلمه در کپشن هایتان می دهد. نمی گوییم که حتماً از تمام آن فضا بهره ببرید، ولی از آن عاقلانه بهره ببرید تا توجه مخاطبان خود را جلب نموده و به آن ها شرح دهید که چه چیزی در عکس یا ویدئو می بینند. بهتر است که متن های هوشمندانه در اینستاگرام استفاده گردد تا مردم را عمیق تر به درون داستان فرو ببرد و آن ها را تشویق کند که با شرکت شما مشارکت پیدا نمایند.

با اینکه نشنال جئوگرافیک یک کسب و کار B2C است، ولی هیچ دلیلی وجود ندارد که برندهای B2B نتوانند از الگوی آن استفاده نمایند و این توصیه ها را به کار بگیرند تا خودشان را در اینستاگرام تعریف نمایند.

منبع:برترینها

منبع: زندگی روز
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2080

به "درس هایی از موفقیت صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درس هایی از موفقیت صفحه اینستاگرام نشنال جئوگرافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید