دنیای وحش سافاری بانکوک

به گزارش تور روسیه ارزان، دنیای وحش سافاری بانکوک (Safari World Bangkok)، یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای تجربه یک سفر شاد و مفرح با خانواده است. در این مقاله شما را بیشتر با دنیای وحش بانکوک آشنا خواهیم کرد.

دنیای وحش سافاری بانکوک

بزرگترین باغ وحش این کشور یکی از جاذبه های گردشگری تور تایلند با مساحت 2000 کیلومتر مربع ، در خارج از شهر بانکوک قرار دارد. این باغ وحش که از تفریحات بانکوک است، در سال 1995 و با مبلغی بالغ بر 1500 میلیون بات ساخته شد.

قسمت دیگر این پارک که بیشتر مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد، به پارک سافاری Safari Park یا پارک حیوانات، مشهور می‌باشد که شامل باغ وحشی آزاد با حیواناتی چون شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو و پاندای سفید و انواع پرندگان می‌گردد.

در این بخش از پارک وحش، گردشگران تور تایلند می‌توانند با ماشین از میان این حیوانات عبور کنید و از این باغ وحش دیدن کنید. طول این قسمت 8 کیلومتر است و در حدود 45 دقیقه زمان می برد.

قسمت دوم که به پارک دریایی یا مارین پارک(Marine Park )، مشهور است ،شامل گونه های مختلفی از حیوانات دریایی است و در آن نمایش هایی از حیوانات آموزش دیده همچون دلفین ها ، پرندگان و سگ ماهی و میمون ها ، اجرا می گردد که این قسمت از پارک را می توان مثل سایر باغ وحش ها، پیاده پیمود و از زیستگاه پرندگان نیز دیدن نمایید.

انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 360

به "دنیای وحش سافاری بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیای وحش سافاری بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید