دیدارهای نیم فصل دوم شبه فینال است، روزهای سخت و پراسترسی داریم

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران از هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر گفت: از حضور در این شهر زیارتی خوشحالم. خاطره های خوبی با این مردم دارم. دوست داشتم کنفرانس در شهر قائمشهر و به میزبانی نساجی بود اما این اتفاق رخ نداد.

دیدارهای نیم فصل دوم شبه فینال است، روزهای سخت و پراسترسی داریم

وی افزود: اولین بازی نیم فصل دوم را فردا برگزار می کنیم. تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام خود را از نظر روحی و روانی آماده این بازی کردیم. بخاطر شرایط کرونایی که بود سعی کردیم تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

گل محمدی شرح داد: این دیدار، بازی مهمی برای ما و نساجی است. همیشه در نیم فصل دوم دیدارها شبیه فینال می شود و بازی فردا می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد. نساجی تیمی است که از نظر فیزیکی و روحی و روانی قدرتمند است. بازی راحتی برای هیچ یک از دو تیم نیست. با توجه به شرایط موجود، با تمام توان در زمین حاضر می شویم تا به امید خدا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. برای رسیدن به هدف، باید تلاش کنیم و با تمرکز وارد زمین شویم. فضاهای زیادی را باید پر کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط تیمش در فصل جابجایی گفت: پنجره پرسپولیس باز است، اما نتوانستیم تا این لحظه بازیکنی بگیریم. به خاطر محدودیت های مالی باشگاه قطعا گرفتن بازیکنانی که کیفیت دارند، برای تیم ما سخت است. بعید می دانم که تا آخر شب بتوانیم بازیکنی بگیریم. مهدی شیری از ما جدا شد و برایش آرزوی پیروزیت دارم. زحمات زیادی در تیم ما کشید و امیدوارم در آینده پیروز باشد. گوهری هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید. او یک پرسپولیسی واقعی است و امیدوارم خوب کار کند.

گل محمدی درباره غایبان تیمش گفت: عالیشاه، ترابی، سیامک نعمتی، ابراهیمی و آل کثیر غایبان ما برای بازی فردا هستند. نگران شیوع امیکرون هستیم، دکتر تیم و یکی از آنالیزورها هم با کرونا درگیر شده اند. روزهای سخت و پراسترسی است. سعی کردیم رعایت کنیم و محدودیت های بهداشتی اعمال کرده ایم اما این ویروس خیلی سرعت انتقال بالایی دارد.

یحیی گل محمدی درباره شرایط آل کثیر گفت: تمرینات او اختصاصی است و با تیم تمرین نکرده است.

وی درباره بارش باران در مشهد و تاثیر آن در بازی عنوان نمود: شرایط برای هر 2 تیم یکسان است، کیفیت چمن امام رضا (ع) خوب بود و امیدوارم همچنان کیفیت خوبی داشته باشد. به هر حال فرقی ندارد. ما دوست داریم پیروز باشیم و شرایط برای دو تیم یکسان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2346

به "دیدارهای نیم فصل دوم شبه فینال است، روزهای سخت و پراسترسی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای نیم فصل دوم شبه فینال است، روزهای سخت و پراسترسی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید