رودخانه های شیراز طغیان کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، از ساعت 5 بامداد امروز رودخانه های خشک و چنارراه دار در شیراز طغیان نموده و مسیرهای کنارگذر در این شهر مسدود شده است.

رودخانه های شیراز طغیان کرد

رمضان امینی معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت که با توجه به احتمال بارندگی به اهالی روستاهای پائین دست رودخانه ها و ساکنانی که بدون مجوز در سال های گذشته در مسیل رودخانه ساخت و ساز انجام داده بودند، اخطارهای لازم داده شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شیراز آماده تخلیه اضطراری روستاهای اطراف است، گفت:

مکان هایی برای اسکان اضطراری شهروندان پیش بینی شده است و از این نظر نگرانی نداریم.

امینی بیان نمود که با توجه به احتمال تداوم بارندگی تا شب، شهروندان از مسافرت های غیرضروری در شهر و بیرون شهر پرهیز نموده و در منزل بمانند.

معاون شهردار شیراز به مردم هشدار داد که از تجمع در کنار دیواره رودخانه های شیراز و در منطقه های که رواناب های شدید را شاهد هستیم، خودداری نمایند و گفت:

ممکن است دیواره های رودخانه ها به علت تراکم جمعیت دچار مشکل گردد.

امینی گفت: از روز سه شنبه تمام نیروهای شهرداری شیراز در آماده باش کامل هستند و 4 هزار و 200 نیروی انسانی در قالب 112 تیم و با 760 دستگاه خودروی سبک و سنگین در منطقه ها یازده گانه مستقر شده اند.

معاون شهردار شیراز گفت که هر کدام از شهروندان در نقطه ای از شهر دچار مشکل شده یا شاهد گرفتگی معابر، جوی ها، کانال ها و یا ریزش ساختمان ها هستند، مراتب را با شماره تلفن های اضطراری آتش نشانی یا 137 شهرداری شیراز اطلاع دهند تا همکاران با سرعت برای امدادرسانی مراجعه نمایند.

منبع: کجارو / fars.isna.ir
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2269

به "رودخانه های شیراز طغیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رودخانه های شیراز طغیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید