ساعت فعالیت موزه ها در اردبیل کاهش یافت

به گزارش تور روسیه ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا، ساعت فعالیت موزه ها به 9 صبح لغایت 3 بعد از ظهر کاهش یافته است.

ساعت فعالیت موزه ها در اردبیل کاهش یافت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، نادر فلاحی امروز شنبه 10 اسفند ماه 98، شرح داد: مقررات و ضوابط مقابله با شیوع ویروس کرونا به مراکز گردشگری ابلاغ شده و تمامی مراکز گردشگری موظف به رعایت بهداشت هستند.

او گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان عضو ستاد پیشگیری از شیوع کرونا تهمیدات لازم را با جدیت دنبال می کند و از جمله اینکه مجتمع های آب درمانی به مدت 10 روز تعطیل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان نمود: ضوابط مقابله با ویروس به مراکز اقامتی نیز ابلاغ شده و تمامی هتل ها به صورت مستمر موظف به گندزدایی هستند.

فلاحی با اشاره به اینکه تا 31 فروردین ماه فعالیت خانه مسافرها تعطیل اعلام شده است، افزود: پذیرش مسافر تحت پیگرد است تا رفت و آمد مسافران تحت کنترل قرار گیرد.

او شرح داد: علاوه بر این شهرهایی که آلوده هستند مسافر مشروط به معاینه از سوی مراکز بهداشت پذیرش می شود و درخواست شده تا حد امکان در شهرهای آلوده مسافر پذیرش نشود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به ممنوعیت برگزاری تورهای گردشگری ادامه داد: نه تنها تورهای ورودی به استان از سایر استان ها پذیرش نمی شود، بلکه آژانس های استان نیز حق صدور مجوز ندارند.

فلاحی با اشاره به برگزاری یک تور غیرمجاز افزود: این مهم مورد بررسی قرار گرفته و قرار است دفتر متخلف پلمپ و با افراد خاطی مطابق قوانین برخورد شود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1157

به "ساعت فعالیت موزه ها در اردبیل کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت فعالیت موزه ها در اردبیل کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید