ساپینتو: به حمایت طرفداران در طول فصل احتیاج داریم ، کی روش مربی خیلی خوبی است

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این برد را به تمام هوادارانمان تقدیم می کنم و به حمایت آن ها در طول فصل احتیاج داریم.

ساپینتو: به حمایت طرفداران در طول فصل احتیاج داریم ، کی روش مربی خیلی خوبی است

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم و بازی عالی را انجام دادیم. در تمام لحظات توانستیم بازی را کنترل کنیم و اجازه ندادیم که حریف بازی کند. آن ها تیم خوبی هستند، اما نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام دهند. بازی قبلی هم خوب بازی کردیم، اما با این تفاوت که برنده شدیم.

او ادامه داد: بازی کردن مقابل 9 - 10 نفر سخت است، اما ما امروز بازی کردیم. از مدیریت باشگاه تشکر می کنم و این برد را به تمام طرفداران تقدیم می کنم. همه اعضای تیم برای پیروزیت تیم کار می نمایند و یک خانواده خیلی خوبی داریم که یاری می نماید به اهداف مان برسیم. از طرفداران تشکر می کنم و این حمایت را در طول فصل احتیاج داریم. فکر می کنم کار های زیادی انجام دادیم و موارد زیادی هست که بخواهیم درمورد آن صحبت کنیم. فرصت های زیادی ایجاد کردیم. مدلی بازی کردیم که در ایران بی همتا بود. این بازی برای طرفداران و کل ایران عالی بود.

او بیان نمود: بازی قبلی هم ما لایق پیروزی بودیم، اما این اتفاق رخ نداد. قبل از بازی نکته ای را به شاگردانم گفتم و آن هم این بود که ما باید متفاوت تر از بازی قبل ظاهر شویم. به آن ها گفتم در این بازی اگر بازهم داوران اعلام پنالتی نمایند ما می جنگیم و به گل های اول و دوم و سوم خواهیم رسید. از این شرایط خوشحالم، چون بازیکنان با توپ و بدون توپ خیلی خوب بازی کردند.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان استقلال لایق حضور در تیم ملی هستند، مطرح نمود: امیدوارم تعداد آن ها زیاد باشد، چون هرچقدر تعداد آن ها بیشتر باشد برایم باعث افتخار است. اگر این تعداد زیاد باشند برای باشگاه هم باعث افتخار خواهد بود. امیدوارم بازیکنان از این شانس استفاده نموده و به تیم ملی برسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتخاب کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مطرح نمود: زمانی که من در اسپورتینگ بازی می کردم او مربی من بود. در تیم ملی جوانان هم مربی من بود. کی روش مربی خیلی خوبی است و پیش از این هم عملکرد خوبی در تیم ملی ایران داشت. امیدوارم در بازگشت دوباره اش هم بتواند خوب کار کند و ایران در جام جهانی پیروز باشد.

ساپینتو درمورد دلیل تعویض پیمان بابایی، گفت: او پیش از آغاز نیمه دوم کمی درد داشت. او یک نیمه خیلی خوب بازی کرد و در نیمه دوم نتوانست به کارش ادامه دهد و تعویضش کردیم.

او درمورد تعویض های تیمش در اوایل نیمه دوم، گفت: با هر دو ترکیب ما فرصت های زیادی را ایجاد کردیم. تعویضی های ما عملکرد خوبی داشتند و در مجموع 15 فرصت گلزنی ایجاد کردیم. چون سه روز پیش ما بازی داشتیم و بازیکنان دیگر هم لایق بازی بودند دست به تعویض زدم.

او درخصوص اعتراض های مربیان هر دو تیم در جریان این بازی گفت: فکر نمی کنم اعتراض ها تاثیری داشته باشد، چون من کارت زرد گرفتم. یک پنالتی واضح و شفاف را داور نگرفت و در مقابل به من کارت زرد داد. اگر نتوانیم صحبت کنیم و نظر بدهیم دیگر فوتبال نیست. گاهی احتیاج است که ما هم بتوانیم نظر بدهیم، اما من همواره به داوران احترام می گذارم.

ساپینتو درمورد تعطیلی رقابت های لیگ برتر گفت: برای ما که روز به روز در حال پیشرفت هستیم من دوست دارم که این روند ادامه داشته باشد، اما توقف لیگ یک برنامه است که من به آن احترام می گذارم. این شرایط برای همه یکسان است. بعضی از بازیکنان باید خانواده خود را ببینند و پس از آن به کار خود ادامه خواهیم داد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2449

به "ساپینتو: به حمایت طرفداران در طول فصل احتیاج داریم ، کی روش مربی خیلی خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: به حمایت طرفداران در طول فصل احتیاج داریم ، کی روش مربی خیلی خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید