غرور کاذب در تیم ملی فوتبال ایران، با این سبک به مشکل می خوریم!

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال کشورمان که برای حضور در دیدارهای باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی آماده می شود، در دیداری تدارکاتی برابر تیم فوتبال سوریه، صدرنشین گروه A این مسابقات در ورزشگاه آزادی به میدان رفت که در نهایت این دیدار تدارکاتی با نتیجه 3 بر صفر به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

غرور کاذب در تیم ملی فوتبال ایران، با این سبک به مشکل می خوریم!

اکبر کارگرجم ملی پوش سابق کشورمان در گفتگو با خبرنگاران گفت: به هیچ وجه نمی توان این دیدار و نتیجه آن را ملاکی برای ارزیابی تیم ملی دانست. نه سوریه را تیم قدرتمندی در این دیدار دیدم و نه متأسفانه تیم ملی ایران از آن طراوت و شادابی لازم برخوردار بود. امیدوارم شرایط تیم ملی بهتر از این شود چون با این نوع بازی برای صعود به جام جهانی با مشکل روبرو خواهیم بود.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: یکی از مشکلاتی که من در تیم ملی دیدم، غرور کاذبی بود که اعضای تیم به آن مبتلا شده بودند. متأسفانه این غرور ممکن است کار دست فوتبال ایران دهد. نباید فریب پیروزی بر تیم سوریه را خورد. این بازی و نتیجه آن می تواند مثل یک شمشیر دو لبه عمل کند. همانطور که ممکن است روحیه بخش باشد، همانطور هم می تواند غرور کاذب تیم را برانگیزد.

کارگرجم در ادامه بیان داشت: تیم ملی ما نسبت به تیم های ملی سالهای اخیر کیفیت نازل تری دارد و این نگران کننده است. نباید خودمان را گول بزنیم و در باد نتایجی مثل همین پیروزی 3 بر صفر مقابل سوریه بخوابیم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در حالی تیم ملی به لحاظ عملکرد فنی دچار افت شده که در این تیم مهره های بسیار با کیفیتی حضور دارند. بازیکنانی که در خط حمله بازی می کنند بهترین های آسیا هستند و در سایر پست ها هم همینطور. اما متأسفانه هماهنگی خوبی بین این بازیکنان خوب وجود ندارد.

مدافع پیشین تیم ملی گفت: اوج این ناهماهنگی را من در خط دفاعی و به خصوص در مرکز این خط می بینم. با اینکه تیم سوریه کیفیت چندان بالایی نداشت، اما مهاجمان این تیم بارها برای دروازه ما خطرآفرین شدند و حتی یکبار هم دیرک دروازه به داد علیرضا بیرانوند رسید.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: اسکوچیچ کار دشواری در هفته ها و ماه های آینده دارد و باید بتواند این هماهنگی را در تیم ملی ایجاد کند. توقع مردم از تیم ملی فوتبال کشورشان بالاست. ما انتظار نداریم در این دوره که باتوجه به میزبانی قطر بیشترین تعداد تیم های آسیایی در جام جهانی حضور دارند، ایران که یکی از قطب های فوتبال آسیا است در این مسابقات حضور نداشته باشد. ما حریفان سرسختی مثل عراق و بحرین در گروه مقدماتی داریم که باید بتوانیم از سد آنها با پیروزی عبور کنیم. آن هم در کشوری مثل بحرین که همواره میزبانی آنها برای ما مشکلاتی را در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1876

به "غرور کاذب در تیم ملی فوتبال ایران، با این سبک به مشکل می خوریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرور کاذب در تیم ملی فوتبال ایران، با این سبک به مشکل می خوریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید