سرمربی بحرین: با یک تیم منسجم و هماهنگ وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی می شویم

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال بحرین از فرایند برنامه های آماده سازی این تیم در دو هفته گذشته اظهار رضایت نموده و گفت: با ترکیبی هماهنگی و آمادگی کامل وارد مسابقات مقدماتی در منامه می شویم.

سرمربی بحرین: با یک تیم منسجم و هماهنگ وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی می شویم

به گزارش خبرنگاران، هولیو سوزا بعد از انجام دو بازی تدارکاتی برابر اوکراین و مالزی گفت: در دو هفته گذشته فرایند آماده سازی بسیار خوب و مطلوبی داشتیم که شایسته مسابقات و شرایط حساس کنونی است تا بتوانیم رقابت ها را به خوبی به انتها برسانیم. بازیکنان تیم ملی عملکرد بسیار خوبی در مسابقه اخیر برابر مالزی داشتند همچنین در بازی بین المللی مهم دیگری که مقابل اوکراین برگزار کردیم و اعضای تیم نمایش بسیار خوبی در این بازی داشتند که با تساوی به انتها رسید.

سوزا افزود: شاهد بودیم که سرمربی تیم ملی مالزی بعد از مسابقه کیفیت بازی تیم ما را مورد تمجید قرار داد و این نشانه ها موجب می گردد روحیه و انگیزه بیشتری برای پیشرفت و عملکرد بهتر داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی بحرین گفت: آرزو می کردیم مقابل تماشاگران خودمان بازی کنیم اما شرایط ویژه ای که وجود دارد این اجازه را به ما نمی دهد و می دانیم دوستداران تیم ملی بحرین حامی ما هستند و آرزو می نمایند در این رقابت ها پیروز شویم.

وی در خصوص ملاقات با تیم ملی اوکراین گفت: این مسابقه یک تجربه فوق العاده بود در برابر تیمی از مکتب فوتبال اروپا که در سطح بسیار بالایی بازی می نماید و تیم ما به عنوان یک نماینده شایسته از فوتبال آسیا، خاورمیانه و در صندلی تیم ملی بحرین عملکرد مثبتی داشت که باید به آن افتخار کرد. ما یک ترکیب منسجم و هماهنگی با روحیه جنگندگی در اختیار داریم که می تواند در این رقابت ها نمایشی مثبت و پیروزیت آمیز داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1976

به "سرمربی بحرین: با یک تیم منسجم و هماهنگ وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بحرین: با یک تیم منسجم و هماهنگ وارد مسابقات مقدماتی جام جهانی می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید