سقف کارت به کارت 10 میلیون تومان شد

به گزارش تور روسیه ارزان، خبرنگاران: مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی از افزایش سقف کارت به کارت به 10 میلیون تومان در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک اطلاع داد.

سقف کارت به کارت 10 میلیون تومان شد

جهت دریافت خدمات اجرای عایق روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، داوود محمد بیگی درباره اعمال تمهیدات جدید از سوی بانک مرکزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کاهش حضور مشتریان در شعب بانکی گفت: سقف عملیات کارت به کارت در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک در راستای کاهش مراجعه شهروندان به شعب بانکی تا اطلاع ثانوی با ابلاغ جدید به شبکه بانکی به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

طبق اعلام بانک مرکزی، این مقام مسئول یادآور شد که سقف کارت به کارت در نرم افزارهای پرداخت سازان همچنان تا اطلاع ثانوی سه میلیون تومان است.

لازم به ذکر است؛ پیش از این سقف عملیات کارت به کارت در ابزارهای خودپرداز، کیوسک، اینترنت بانک و همراه بانک از سه میلیون تومان به صورت روزانه به پنج میلیون تومان افزایش پیدا نموده بود که این میزان با تمهیدات جدید افزایش پیدا نموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1116

به "سقف کارت به کارت 10 میلیون تومان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف کارت به کارت 10 میلیون تومان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید