سقوط آزاد فیلم جدید نیکول کیدمن در گیشه

به گزارش تور روسیه ارزان، آی سینما: برخورد سرد منتقدان با فیلم سهره طلایی (Goldfinch) در جشنواره تورنتو باعث شد اکران این فیلم هم تحت تاثیر قرار بگیرد و فیلم جدید نیکول کیدمن به یکی از شکست های قطعی گیشه 2019 تبدیل گردد.

سقوط آزاد فیلم جدید نیکول کیدمن در گیشه

این فیلم به کارگردانی جان کرولی از روی رمانی به همین نام نوشته دانا تارت ساخته شده که جایزه پولیتزر را برده و داستان پسری را روایت می نماید که مادرش را در بمبگذاری موزه نیویورک از دست می دهد و از آن به بعد زندگی اش به آمیزه ای از اندوه و گناه تبدیل می گردد.

سهره طلایی بعد از نمایش در جشنواره تورنتو از وب سایت راتن تومیتوز فقط 23 درصد نقد مثبت منتقدان را به دست آورده و در روز آدینه از نمایش در 2542 سالن سینما فقط 870 هزار دلار کسب کرد. به این ترتیب پیش بینی می گردد مجموع فروش افتتاحیه این فیلم (سه روز اول) فقط حدود 2.5 میلیون دلار باشد.

این در حالی ست که فیلم ترسناک آن: بخش دوم در دومین آخر هفته نمایش خود با 40 میلیون دلار فروش صدرنشین شده و مجموع درآمدش بعد از 10 روز به حدود 130 میلیون دلار می رسد.

تیغ زن ها (Hustlers) فیلم جدید جنیفر لوپز هم که در جشنواره تورنتو برای نخستین بار نمایش داده شد و مورد استقبال نهاده شد، در شروع اکران هم پیروز بوده و در روز آدینه 13 میلیون دلار فروش کرد و با افتتاحیه 31 میلیون دلاری دومین فیلم پرفروش هفته شد.

9417

منبع: آی سینما
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 719

به "سقوط آزاد فیلم جدید نیکول کیدمن در گیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط آزاد فیلم جدید نیکول کیدمن در گیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید