سهامداران نگاه 3 ساله داشته باشند، چشم امید بازار به گزارشات سه شرکت بورسی

به گزارش تور روسیه ارزان، به گزارش خبرنگاران، شاخص کل بورس این هفته حدود چهار درصد منفی بود. کارشناسان معتقدند گزارشات 9 ماهه شرکت های بزرگ که تا جمعه منتشر می شود جهت بورس در هفته های متمادی را تعیین خواهد کرد.

سهامداران نگاه 3 ساله داشته باشند، چشم امید بازار به گزارشات سه شرکت بورسی

مصطفی مجد کارشناس بازار سهام گفت بسیاری از شرکت ها گزارشات 9 ماهه خود را منتشر کردند. در این میان گزارشات برخی از شرکت های بزرگ مثل بانک ملت، فولاد ارفع و ذوب آهن گزارشات خوبی نبود.

وی ادامه داد: چشم امید بازار به چند شرکت به جای مانده از جمله پالایش نفت تهران، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی زاگرس است. چنانچه گزارشات این شرکت ها مثبت باشد بازار شنبه فرایند متعادل و رو به رشدی خواهد داشت در غیر این صورت تابلوی معاملات بازار شنبه خون و خون ریزی است.

این کارشناس بازار سهام عنوان کرد: P/E بسیاری از سهم در حال حاضر حدود سه و چهار است. احتمال دارد این سهم تا تا سه سال آینده با همین P/E معامله شوند. نگاه سهامداران باید بیش از سه سال باشد. به سراغ سهم هایی بفرایند که P/E مناسبی دارند و سود مستمر و مناسبی تقسیم می کنند. اگر چه شاید تا سه سال آینده شرایط خوبی نداشته باشند اما بعد از آن شرایط بهتر می شود.

آخرین پیش بینی های بازار سهام را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2297

به "سهامداران نگاه 3 ساله داشته باشند، چشم امید بازار به گزارشات سه شرکت بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهامداران نگاه 3 ساله داشته باشند، چشم امید بازار به گزارشات سه شرکت بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید