شرکت Caviar از نسخه های لوکس آیفون 12 پرو رونمایی کرد

به گزارش تور روسیه ارزان، شرکت روسی خاویار (Caviar) مطابق معمول پس از معرفی گوشی های جدید اپل نسخه های لوکس آنها را با تزیینات و طراحی خاص رونمایی نموده است.

شرکت Caviar از نسخه های لوکس آیفون 12 پرو رونمایی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو آیفون های این مجموعه شامل گوشی هایی از مبارزان و دلاوران دوره های مختلف از جمله وایکینگ ها، سامورایی ها و اساسینز می گردد. گران قیمت ترین مدل این مجموعه امپراطور است که با قیمت حدود 39 هزار دلار به فروش می رسد. در طراحی نسخه امپراطور، از نیزه دوران کنستانتین عظیم نیز استفاده شده است.

برای افرادی که بودجه محدودی دارند، خاویار طرح شوالیه را پیشنهاد می دهد که قیمت آن حدود 3900 دلار مشخص شده است. کیس دستگاه از جنس تیتانیومی است که با تصاویر سه بعدی دقیقی با لیزر حکاکی شده است.

حجم فراوری گوشی های مجموعه جنگجویان بسیار محدود است و از هر مدل تنها 99 نسخه فراوری و به بازار عرضه می گردد. البته خاویار اعلام نموده است که از گوشی های هوشمند آیفون 12 پرو امپراطور تنها 7 نسخه و از مدل ذوالفقار تنها 19 نسخه فراوری خواهد شد.

شرکت روسی خاویار در ساخت گوشی های هوشمند لوکس از چرم گوساله، پوست گاو، سنگ مرمر و کربن بافت دار استفاده نموده است. خاویار مشتریان خاص خودش را دارد که با معرفی گوشی های آیفون، منتظر خرید چنین دستگاه هایی هستند.

علاوه بر این بعضی مشتریان خاویار، دیگر محصولات این برند از ساعت مچی تا چکمه های پوشیده از چرم طبیعی و طلاکوبی را خریداری می نمایند و با گوشی های چند هزار دلاری خود ست می نمایند.

باید ببینیم علاقمندان به برند خاویار آیا از آیفون 12 پرو مجموعه جنگجویان استقبال خواهند کرد یا خیر.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1587

به "شرکت Caviar از نسخه های لوکس آیفون 12 پرو رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت Caviar از نسخه های لوکس آیفون 12 پرو رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید