طاهرخانی شاگرد علی کریمی می گردد؟

به گزارش تور روسیه ارزان، حمیدرضا طاهرخانی از بازیکنان جوان پرسپولیس است که اتفاقاً یکی از محبوب های برانکو سرمربی سرخ پوشان نیز به شمار می رود. اما طی روزهای گذشته حرف و حدیث هایی در باره جدایی این بازیکن وجود داشته و بعضی تیم ها دنبال جذب این بازیکن بودند.

طاهرخانی شاگرد علی کریمی می گردد؟

علی کریمی از جمله مشتریان این بازیکن است. جادوگر در این فصل کار سختی در سپیدرود دارد و سعی می نماید با خرید بازیکنان با کیفت تیم خود را از منطقۀ سقوط در نیم فصل دوم دور کند. کریمی در نقل وانتقالات نیم فصل در اولین اقدام خود مدافع 22 ساله را که عضو تیم ملی زیر 21 ساله های گرجستان بوده، جذب کرد. پیغام صادقیان را هم از لیگ ترکیه به تیم خود اضافه نمود. حالا علی کریمی به شدت خواستار جذب حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جوان پرسپولیس است. احتمال آنکه به دلیل ترافیک در خط هافبک پرسپولیس برانکو این بازیکن آینده دار را به صورت قرضی به گیلان بفرستد زیاد است. این در حالی است که پرسپولیس با توجه به لیست بازیکنانش احتیاج به جدا شدن این بازیکن ندارد و می تواند همچنان این بازیکن را حفظ کند.

اما باید توجه داشت که برانکو رابطه خوبی با علی کریمی دارد و به احتمال زیاد به درخواست سرمربی سپیدرود نه نمی گوید. از طرف دیگر همانطور که گفته شد طاهرخانی یکی از بازیکنان محبوب برانکو است و با وضعیتی که در پرسپولیس در خط هافبک وجود دارد، به احتمال زیاد به این بازیکن جوان بازی نخواهد رسید، به همین دلیل برانکو با فرستادن قرضی این بازیکن به سپیدرود این شرایط را مهیا خواهد نمود که بازیکنش در ترکیب تیم سپیدرود به میدان برود و اتفاقاً در روزهایی که به این بازیکن احتیاج پیدا شد، پرسپولیس او را به خدمت بگیرد.

باید این را هم در نظر داشت که برانکو و پرسپولیس این بازیکن جوان را به راحتی از دست نخواهند داد و علی کریمی برای به خدمت دریافت این بازیکن باید از نظر اقتصادی بتواند سرخ پوشان را راضی کند. همانطور که گفته شد او پیشنهادهای دیگری هم داشت، اما جواب برانکو به همه آنها منفی بود، اگر به کریمی جواب مثبت بدهد، آنوقت معین خواهد شد که برانکو حسابی با ستاره سابق پرسپولیس میانه خوبی دارد. خرید کوتاه مدت طاهرخانی البته شاید منافع فنی سپیدرود را در پی نداشته باشد. بازیکنی مثل طاهرخانی وقتی می تواند خرید موفقی باشد که با قراردادی بلندمدت به سپیدرود بیاید.

11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 433

به "طاهرخانی شاگرد علی کریمی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهرخانی شاگرد علی کریمی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید