طلسم شکنی لاتزیو با پیروزی مقابل میلان

به گزارش تور روسیه ارزان، لاتزیو در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا پیروز به کسب یک پیروزی ارزشمند شدند که با شکسته شدن یک طلسم برای آنها همراه بود.

طلسم شکنی لاتزیو با پیروزی مقابل میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پیروزی خارج از خانه شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال لاتزیو مقابل میلان نه تنها باعث صعود آبی پوشان پایتخت ایتالیا به رده چهارم جدول رده بندی سری A شد بلکه با خاتمه یک طلسم طولانی برای آنها همراه بود.

برد 2 بر یک شاگردان سیمونه اینزاگی در خانه روسونری بحران زده، اولین پیروزی لاتزیو در سن سیرو در رقابت های سری A بعد از 30 سال بود. در طرف مقابل روسونری با قبول ششمین شکست فصلش که هفتمین بازی بدون برد این تیم بود، به رده یازدهم سقوط کرد و اکنون با اودینزه رده دوازدهمی هم امتیاز است.

لاتزیو فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا پیروز به کسب پیروزی در استادیوم سن سیرو شده بود اما آخرین پیروزی این تیم در این استادیوم در سری A به سال 1989 برمی شود که میلان با گل به خودی پائولو مالدینی باخت.

شب گذشته علاوه بر لاتزیو برای مهاجم ایتالیایی این تیم، چیرو ایموبیله هم شب خاصی بود چرا که او صدمین گلش برای آبی پوشان پایتخت را در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و به تیمش یاری کرد که به رده چهارم جدول صعود کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 797

به "طلسم شکنی لاتزیو با پیروزی مقابل میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلسم شکنی لاتزیو با پیروزی مقابل میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید