فروش گوشی مقرون به صرفه گلکسی M سامسونگ از سال 2020 کلید می خورد

به گزارش تور روسیه ارزان، سامسونگ خط مقرون به صرفه گلکسی M را در بازار هند معرفی کرد تا سهمی بزرگ از بازار گوشی های هوشمند را به دست آورد. این دستگاههای هوشمند اگرچه مشتریان آنلاین زیادی داشتند اما به نظر می رسد سامسونگ برای به دست آوردن بازار آفلاین میخواهد بازار فروش آفلاین خود را نیز به راه بیندازد.

فروش گوشی مقرون به صرفه گلکسی M سامسونگ از سال 2020 کلید می خورد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ در کوشش است بازار آفلاین فروش تلفن همراه را در سال 2020 به نام خود کند. بر همین اساس است که روی فروش گوشی های گلکسی M در سال 2020 حسابی ویژه باز نموده است.

بسیاری از خرده فروشان وابسته به فراوری نمایندگان بزرگ مانند شیائومی، ویوو، اوپو و سامسونگ در کوششند به دلیل کاهش 30-40 درصدی فروش آفلاین، دوباره در این حوزه سرمایه گذاری نمایند. به همین دلیل است که خبر رسیده سامسونگ از سال 2020 اقدام به فروش تلفن های هوشمند گلکسی M در خرده فروشی های آفلاین خواهد نمود.

سامسونگ میخواهد سال آینده ترکیب گلکسی M خود را به وسیله فروشگاه های فیزیکی به فروش برساند.این که آیا این امر چشم انداز تجارت آنلاین را تغییر خواهد داد یا باعث افزایش فروش کل می گردد، همچنان نامشخص است. شایعات می گویند سامسونگ در حال حاضر گلکسی M21 ، گلکسی M31 و گلکسی M41 را با تراشه های قدرتمندتر و دوربین های اصلی بهتر از جمله سنسور 64 مگاپیکسلی در برخی پرچمداران آماده می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 921

به "فروش گوشی مقرون به صرفه گلکسی M سامسونگ از سال 2020 کلید می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش گوشی مقرون به صرفه گلکسی M سامسونگ از سال 2020 کلید می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید