فناورانه ظرفیت ریه های خود را تقویت کنید

به گزارش تور روسیه ارزان، گجت هوشمند Airofit با محدود کردن جریان هوا در داخل دهان به ظرفیت ریه های ورزشکاران یاری نموده و آنها را در بهبود روش های تنفسی و پیشرفت در تمرینات ورزشی یاری می نماید.

فناورانه ظرفیت ریه های خود را تقویت کنید

این قطعه فناورانه از تجهیرات ورزشی امکان تمرین سخت تر را برای کاربران فراهم نموده و با شیوه ای هوشمندانه شیوه تنفس صحیح در شرایط سخت و تمرینات ورزشی را آموزش می دهد.

اما این قطعه کوچک چگونه به ورزشکاران یاری می نماید؟ این فناوری پوشیدنی در هنگام تمرینات ورزشی به دهان متصل شده و جریان هوا به ریه ها را محدود می نماید. به این ترتیب ورزشکاران برای تسریع تمرینات در چنین شرایطی، تنفس خود را شدت بخشیده و به قول معروف عضلات تنفسی خود را مجبور به اضافه کاری می نمایند. با استمرار این شیوه بدن با کاهش شرایط تنفسی تطبیق پیدا نموده و در هنگام تمرینات سخت و یا صعود به قله های بلند تنفسی صحیح و پرقدرت را به کاربر آموزش می دهد.

برای بهره گیری از این مربی مجازی تنفسی تنها کافی است اپلیکیشن آن را در تلفن همراه خود با سیستم عامل های (Android, iOS)نصب نموده و به وسیله بلوتوث به این سیستم متصل شوید. شما می توانید به وسیله این اپلیکیشن نوع تمرینهای تنفسی و شدت و ضعف آن را انتخاب نموده و از این طریق شرایط تنفسی خود را در هنگام تمرینات سخت تقویت نموده و به تبع آن ظرفیت ریه های خود برای دم و بازدم هوای تازه را افزایش دهید.

اما این مربی مجازی همزمان با آموزش تنفس صحیح در هنگام تمرینات ورزشی، میزان و قدرت تنفسی شما را نیز بررسی نموده و داده ها و اطلاعات را به وسیله تلفن همراه ارسال می نماید. به این ترتیب شما همزمان با آموزش صحیح تنفس، از شرایط عملکرد ریه های خود نیز مطلع شده و عملکرد روزانه از تکنیک تنفسی خود را ردیابی می کنید. تمرینات تنفسی در این اپلیکیشن در سطوح مختلف برنامه ریزی شده تا تمامی ورزشکاران از مبتدی تا فوق پیشرفته از آن استفاده نموده و عملکرد سیستم تنفسی خود را تقویت نمایند.

این فناوری میزان تنفس کاربران را رصد نموده و در صورت تنفس ناصحیح هشدار می دهد. همزمان با اعمال فشار برای ورود هوا به ریه ها، شرایط مقاومتی ایجاد نموده و سیستم تنفسی را به فعالیت بیشتر مجبور می نماید. با استمرار این شیوه سیستم تنفسی شما با شرایط سخت تنطبیق پیدا نموده و عملکرد تنفسی خود را بهبود می بخشد.

این فناوری یکی از کاربردی ترین و موثرترین گجت های هوشمند برای تمامی ورزشکاران از جمله کوهنوردان بشمار می رود. این مربی مجازی تنفسی Airofit در حال حاضر در وب سایتهای عمومی با قیمتی برابر 299 دلار بفروش می رسد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1464

به "فناورانه ظرفیت ریه های خود را تقویت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناورانه ظرفیت ریه های خود را تقویت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید