فوتبال جهان، نخستین جلسه دومای روسیه برای آنالیز لایحه سفر بدون ویزای تماشاگران یورو 2020

به گزارش تور روسیه ارزان، مجلس دومای روسیه نخستین جلسه آنالیز لایحه ارسالی دولت این کشور جهت سفر بدون ویزای تماشاگران خارجی به روسیه در جام ملت های 2020 اروپا را برگزار کرد.

فوتبال جهان، نخستین جلسه دومای روسیه برای آنالیز لایحه سفر بدون ویزای تماشاگران یورو 2020

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، شورای وزیران دولت روسیه مدتی قبل لایحه اجازه سفر بدون ویزا به این کشور برای تماشاگران خارجی دیدارهای جام ملت های 2020 اروپا را تصویب کرد. مجلس دومای روسیه نیز از امروز آنالیز نهایی این لایحه و تصویب قانونی آن را شروع نموده است.

بر اساس لایحه دولت روسیه تماشاگران خارجی و داوطلبان افتخاری جام ملت های 2020 اروپا می توانند با ارائه اسناد معتبر هویتی، بدون ویزا وارد این کشور شوند. همچنین در بخشی دیگر از لایحه ارسالی به دوما امکان استفاده رایگان از حمل ونقل ریلی و جاده ای میان شهرهای لنینگراد و سن پترزبورگ در روزهای برگزاری دیدارهای جام ملت های 2020 اروپا در نظر گرفته گردیده است.

مرحله نهایی جام ملت های 2020 اروپا در 12 شهر این قاره از جمله سن پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد. استادیوم کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ میزبان 3 بازی مرحله گروهی و یک بازی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 282

به "فوتبال جهان، نخستین جلسه دومای روسیه برای آنالیز لایحه سفر بدون ویزای تماشاگران یورو 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، نخستین جلسه دومای روسیه برای آنالیز لایحه سفر بدون ویزای تماشاگران یورو 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید