فیلم برند از ساخت فیلم های کوتاه حمایت می نماید

به گزارش تور روسیه ارزان، تهران (پانا) - آموزشگاه مجازی فیلم برند از ساخت فیلم های کوتاه در مراحل گوناگون حمایت می نماید.

فیلم برند از ساخت فیلم های کوتاه حمایت می نماید

محمدمهدی دلخواسته مدیر فیلم برند درباره فعالیت این مجموعه اعلام کرد: یکی از دستاورد های دنیا فعلی برای ما سرعت انتقال اطلاعات به وسیله فضای مجازی است. فیلم برند یک آموزشگاه مجازی است که از ساخت و فراوری فیلم های کوتاه و مستند حمایت می نماید. معمولا گروه های سازنده برای فیلمسازان، برآوردهای مالی بسیار بالا ارائه می دهند که این مسئله می تواند باعث دلسردی و ساخته نشدن بسیاری از آثار خوب گردد. گاهی نیز فیلمسازان به ساخت اثر در قبال مبالغ هنگفت تن می دهند اما نتیجه ای که انتظار دارند را نمی گیرند.

دلخواسته با تاکید بر اهمیت توجه به فیلم نامه به عنوان بنیان ساخت یک اثر گفت: فیلم نامه نویسان می توانند با ارائه آثارشان به مجموعه فیلم برند ضمن دریافت منظره مالی از فرایند ساخت، شاهد ساخت اثری با کیفیت مناسب و مورد تایید باشند.

وی اضافه نمود: مهم ترین هدف فیلم برند کشف استعداد های بالقوه در همه حوزه سینما و تدوین بانک اطلاعاتی کامل از هنرمندان فعال در این حوزه است. ما افراد توانمندی در همه شاخه های هنر در سراسر کشور داریم که می توانند با معرفی خود به این مجموعه، همکاری مداومی در ساخت آثار داشته باشند.

دلخواسته عنوان کرد: یکی از مسائلی که همیشه فیلمسازان کوتاه با آن روبرو هستند، بخش سرمایه ساخت است. کوشش ما این است که این آموزشگاه محلی برای وورد سرمایه های سالم و هدفمند به سینما باشد تا هم اثار فیلمسازان به خاتمه برسد و هم شرایط حمایتی برای گروه گسترده هنرمندان فراهم باشد تا در نهایت بتوانیم شاهد آثار خلاق مستعدان این حوزه باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2214

به "فیلم برند از ساخت فیلم های کوتاه حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم برند از ساخت فیلم های کوتاه حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید