قوچان نژاد: از بعضی جاها خط می دهند که تیم ما را اذیت نمایند

به گزارش تور روسیه ارزان، سرمربی تیم والیبال پیغام مشهد در خصوص بازگشت اسماعیل نژاد به شهرداری تبریز می گوید: در برخی از جاها خط می دهند که پیغام را تحت فشار قرار دهید.

قوچان نژاد: از بعضی جاها خط می دهند که تیم ما را اذیت نمایند

جبار قوچان نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در خصوص پیروزی تیمش مقابل کاله مازندران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر والیبال اظهار کرد: با توجه به اینکه در دور رفت مقابل همین تیم بازی را واگذار نموده بودیم، برای جبران نتیجه دور رفت پا به میدان گذاشتیم. کاله تیم تاکتیکی است و هوشمندانه والیبال بازی می نماید، اما توانستیم با سرویس های خوب مان این تیم را از کار بیاندازیم.

وی اضافه کرد: سرویس های دقیق، دریافت های خوب و تقویت دفاع روی تور در دستور کار قرار داشت که در بیش از 80 درصد مواقع با موفقیت روبرو بودیم. از همین رو مانع اجرای تاکتیک های کاله در این بازی شدیم که نتیجه آن یک نتیجه خیلی خوب برای پیغام بود.

سرمربی پیغام مشهد در خصوص مصدومیت بهزاد حیدرشاهی، پاسور این تیم در ابتدای ست نخست اظهار داشت: حیدرشاهی با مصدومیت شدیدی از ناحیه پا روبرو شد که باعث شد بازی را از دست بدهد. پاسورهای پیغام هر دو در یک سطح هستند، اما نخستین سالی است که در لیگ برتر به عنوان پاسور اول بازی می نمایند.

قوچان نژاد یادآور شد: خدا را شاکرم که این بازی را با موفقیت به اتمام رساندیم، اما سپری کردن سایر دیدارها با یک پاسور خیلی سخت خواهد بود. با توجه به فشردگی مسابقات در نیم فصل دوم کار برای پیغام با یک پاسور به مراتب سخت تر خواهد شد. امیدوارم حیدرشاهی به زودی به میادین بازگردد تا بتوانیم از هر دو پاسور در لیگ برتر استفاده کنیم.

وی در خصوص پاسخ به این سوال که امین اسماعیل نژاد، بازیکن جدید پیغام از چه زمانی برای این تیم به میدان خواهدرفت، گفت: امین اسماعیل نژاد از روز یکشنبه بازی خواهد نمود، اما برای شهرداری تبریز! متاسفانه با پرداخت بخشی از قراردادش در دقیقه 90، مانع انتقال این بازیکن به پیغام شدند. پنج بازیکن این تیم آزاد بودند و به هر کجای ایران که خواستند رفتند، اما مثل اینکه فقط همین بازیکن از شهرداری تبریز مشکل داشت.

سرمربی پیغام مشهد بیان نمود: در برخی جاها خط می دهند که تیم مان را اذیت نمایند. پنج بازیکن شهرداری تبریز آزادانه به هر کجای ایران که خواستند منتقل شدند، اما تنها برای اسماعیل نژاد سه روز است در تلاشند که به مشهد نیاید. این گونه مسائل آزارمان می دهد. امین اسماعیل نژاد نیز با میل و رغبت خود به مشهد آمده بود. متاسفانه در چند پست به دنبال بازیکن بودیم که فقط توانستیم یک بازیکن جذب کنیم که این هم به انتها نرسید. با همین خیرالموجودین و حمایت طرفداران در لیگ برتر ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 421

به "قوچان نژاد: از بعضی جاها خط می دهند که تیم ما را اذیت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد: از بعضی جاها خط می دهند که تیم ما را اذیت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید