محصولات برنده و بازنده ریلمی در سال 2022

به گزارش تور روسیه ارزان، ریلمی از جمله شرکت های تازه نفس بازار موبایل است که سابقه زیادی ندارد ولی در همین چند ساله توانسته به رشد شگفت انگیز خود ادامه دهد. در سال 2022 ریلمی پیروز شد چندین گوشی مجذوب کننده را راهی بازار کند که البته در میان آن ها جای خالی یک پرچم دار همه فن حریف احساس می گردد. در ادامه به محصولات برنده و بازنده ریلمی در سال 2022 می پردازیم.

محصولات برنده و بازنده ریلمی در سال 2022

گوشی موبایل ریلمی مدل 8PRO RMX3081 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

7,899,000

تومان

گوشی موبایل ریلمی مدل C35 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

5,070,000

تومان

خرید گوشی های ریلمی از خبرنگاران

مشاهده همه

برنده: ریلمی GT2 پرو

اوایل 2022 ریلمی از گوشی مجذوب نماینده GT2 پرو رونمایی کرد. می توانیم آن را به عنوان نسخه مقرون به صرفه تر وان پلاس 10 پرو در نظر بگیریم. به غیر از تفاوت هایی مانند فقدان دوربین تله فوتو و عدم پشتیبانی از شارژ بی سیم، این دو گوشی از دو رابط کاربری متفاوت استفاده می نمایند. فارغ از اینکه کاربران در خصوص رابط کاربری Realme UI چه نظری دارند، واقعیت این است که OxygenOS روز به روز فاصله بیشتری از ریشه های خود می گیرد و همین موضوع صدای بسیاری از کاربران گوشی های وان پلاس را درآورده است.

در هر صورت ریلمی GT2 پرو با قیمت مناسبی راهی بازار شده و به عنوان مثال در مقایسه با گلکسی S22 پلاس امکانات مجذوب نماینده تری مانند نمایشگر مبتنی بر پنل LTPO را ارائه می دهد. به طور کلی این گوشی یادآور گوش های مجذوب نماینده وان پلاس است. بنابراین این گوشی در فهرست برنده های ریلمی در سال 2022 قرار گرفته است.

برنده: ریلمی 9

این گوشی به لطف عمر باتری طولانی، دوربین باکیفیت 108 مگاپیکسلی و نمایشگر مجذوب نماینده AMOLED پیروز شده مورد توجه زیادی قرار بگیرد. ضمناً باید به قیمت مناسب آن هم اشاره کنیم. با وجود اینکه یک سوم جمعیت دنیا در حال حاضر به اینترنت 5G دسترسی دارند، ولی همچنان بخش قابل توجهی از کاربران نمی توانند از این فناوری بهره ببرند و برای این دسته از کاربران، یک گوشی 4G مانند ریلمی 9 همچنان گزینه بسیار مجذوب نمایندهی محسوب می گردد.

بازنده: ریلمی 10

دقیقا معین نیست که ریلمی با این گوشی چه افرادی را هدف گرفته است. افرادی که یک سنسور کوچک 50 مگاپیکسلی را به سنسور بزرگ 108 مگاپیکسلی ترجیح می دهند؟ کاربرانی که علاقه ای به دوربین اولترا واید ندارند؟ با وجود اینکه ریلمی 10 ماه ها بعد از ریلمی 9 راهی بازار شده، ولی به هیچ عنوان گوشی مجذوب نماینده تر و بهتری محسوب نمی گردد. اگرچه از چیپست بسیار بهتری استفاده می نماید، ولی در این گوشی هم خبری از پشتیبانی از اینترنت 5G نیست.

برنده: ریلمی 9 پرو و 9 پرو پلاس

ریلمی 9 پرو پلاس نسخه پیشرفته تر ریلمی 9 است که از چیپست بهتر دایمنسیتی 920 و اینترنت 5G بهره می برد. ضمناً دوربین 50 مگاپیکسلی آن هم حرف زیادی برای گفتن دارد. ریلمی 9 پرو هم به جای استفاده از نمایشگر 6.4 اینچی 90 هرتزی AMOLED، از نمایشگر 6.6 اینچی 120 هرتزی LCD بهره می برد. بعلاوه باید به بهره گیری از اسنپدراگون 695 و دوربین های ضعیف تر اشاره کنیم. اما در هر صورت هر دو گوشی میان رده های بسیار مجذوب نمایندهی به حساب می آیند.

برنده: ریلمی GT نئو 3

ریلمی GT نئو 3 اولین گوشی با قابلیت شارژ 150 واتی بود که راهی بازار شد. همانطور که احتمالا می دانید، شرکت ها به منظور ارائه سرعت شارژ بالاتر، باید از باتری کوچک تری استفاده نمایند. به همین دلیل مدل 80 واتی همین گوشی از باتری بزرگ تری بهره می برد. این دو گوشی با چیپست دایمنسیتی 8100 از راه رسیدند که یکی از مجذوب نماینده ترین چیپست های تازه مدیاتک به شمار میرود. با توجه به تمام این نکات، این گوشی یکی از محصولات برنده ریلمی در سال 2022 به شمار میرود.

برنده: طراحی ریلمی GT2 Explorer Master

این گوشی شباهت زیادی به GT2 پرو دارد ولی از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می برد و البته نمایشگر آن کمی ضعیف تر است. اما در این میان، ریلمی برای این گوشی از طراحی الهام گرفته از چمدان های کلاسیک استفاده نموده و به همین دلیل در این فهرست قرار گرفته است. ریلمی از معدود شرکت هایی است که برای طراحی گوشی های خود ریسک می نماید و به همین دلیل گاهی اوقات این ریسک ها جواب می دهند.

برنده: ریلمی پد X

ریلمی حضور چندانی در بازار تبلت ها ندارد و ریلمی پد X هم سومین تبلت ساخت این شرکت محسوب می گردد که از همه نظر یک تبلت میان رده عالی است. این تبلت از طراحی مجذوب نمایندهی بهره می برد، نمایشگر 11 اینچی آن کیفیت بالایی دارد و چیپست اسنپدراگون 695 توان سخت افزاری مناسبی را ارائه می دهد. مهم ترین مشکل این تبلت این است که صرفا راهی بازار هند شده و بنابراین کاربران ساکن دیگر منطقه ها دنیا نمی توانند آن را خریداری نمایند.

برنده: رابط کاربری Realme UI

ریلمی یکی از اولین شرکت هایی بود که نسخه بتا اندروید 13 را برای تعدادی از گوشی های خود منتشر کرد. بعلاوه این شرکت برای انتشار نسخه چهارم رابط کاربری خود سرعت عملی بالایی نشان داده است. بسیاری از گوشی های ریلمی فقط 2 نسخه تازه اندروید را دریافت می نمایند اما در این میان گوشی هایی مانند GT2 و GT2 پرو از 3 نسخه اصلی اندروید و 4 سال آپدیت امنیتی بهره مند خواهند شد. به نظر می رسد در سال 2023 در این زمینه شاهد بهبود پشتیبانی نرم افزاری از گوشی های ریلمی خواهیم بود و از سوی دیگر با به بهبود قابل توجه رابط کاربری اشاره کنیم.

گوشی موبایل ریلمی مدل 8PRO RMX3081 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

7,899,000

تومان

گوشی موبایل ریلمی مدل C35 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

5,070,000

تومان

خرید گوشی های ریلمی از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2499

به "محصولات برنده و بازنده ریلمی در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات برنده و بازنده ریلمی در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید