مسیریابی دوچرخه سواران با قابلیت جدید Google Maps

به گزارش تور روسیه ارزان، گوگل مپ در جدیدترین به روزرسانی خود، قابلیت هایی برای مسیریابی دوچرخه سواران اضافه می نماید.

مسیریابی دوچرخه سواران با قابلیت جدید Google Maps

گوگل مپ (Google Maps) یکی از معروف ترین اپلیکیشن های راستابابی در سراسر دنیا است و روزانه افراد بسیاری با استفاده از آن، راستا مد نظر خود را پیدا می نمایند. به همین دلیل گوگل به روزرسانی های متعددی برای بهتر شدن هرچه بیشتر تجربه کاربری افرادی که در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند، منتشر می نماید. اما هنوز این گوگل مپس بخش هایی دارد که می توان با بهبود آن ها، نتیجه بهتری گرفت. یکی از این بخش ها به راستایابی دوچرخه سواران مربوط می گردد. در ادامه این مطل از خبرنگاران درباره این قابلیت جدید گوگل مپ بخوانید.

از زمان شیوع ویروس کرونا، تقاضای کاربران برای اضافه شدن قابلیتی برای آدرس دهی به دوچرخه سواران در اپلیکیشن گوگل مپ افزایش پیدا نموده است. به گفته گوگل، درخواست کاربران برای این قابلیت با افزایش 69 درصدی روبه رو شده است. به همین دلیل انتها این شرکت تصمیم گرفته برای برخی شهرهای عظیم چند قابلیت مرتبط با راستایابی دوچرخه سواری به اپلیکیشن خود اضافه کند.

گوگل برای ارائه ویژگی های جدید از روش های مختلفی استفاده نموده است که شامل الگوریتم هوش مصنوعی، داده های حاصل از جمع سپاری و اطلاعات جمع آوری شده توسط شهرداری های هر منطقه می گردد. اکنون در برخی از شهرهای عظیم هنگامی که سوار دوچرخه هستید، می توانید از گوگل مپ برای پیدا کردن بهترین راستا بهره ببرید.

این اپلیکیشن اکنون به کاربران خود بهترین راستا برای یک دوچرخه را اطلاع می دهد و می گوید کدام خیابان ها بیشتر از بقیه برای دوچرخه سواران مناسب هستند. این گونه نه تنها زمان رسیدن به یک راستا کاهش می یابد، بلکه سلامتی دوچرخه سواران بیشتر حفظ می گردد.

علاوه بر این، اگر در شهری ایستگاه هایی برای دوچرخه وجود داشته باشند از این به بعد گوگل مپ اطلاعات قدم به قدم آن ها را دراختیار کاربران خود قرار می دهد. این ویژگی دقیقا مانند همان چیزی است که برای حمل و نقل عمومی تا به امروز وجود داشت؛ اما این بار به جای اتوبوس، تاکسی و مترو، از دوچرخه استفاده شده است. حتی گفته می گردد قرار است گوگل با سرویس های اجاره دوچرخه و خدمات مربوط به آن ارتباط کاری عمیق تری برقرار کند تا سرویس های بهتری برای رزرو و راستایابی به دوچرخه سواران ارائه گردد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه بیشتر به مطلب حضور همزمان در چند نقطه دنیا با تصاویر هولوگرام بروید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1588

به "مسیریابی دوچرخه سواران با قابلیت جدید Google Maps" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیریابی دوچرخه سواران با قابلیت جدید Google Maps"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید