مشمولان پایه خدمتی خرداد ماه 99 قبل از اعزام معاینه می شوند

به گزارش تور روسیه ارزان، معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تمامی مشمولان اعزامی خرداد ماه 99، قبل از اعزام به خدمت به منظور پیشگیری از شیوع کرونا معاینه می شوند.

مشمولان پایه خدمتی خرداد ماه 99 قبل از اعزام معاینه می شوند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نجف حمیدزاده در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی پایه خدمتی خرداد ماه سال 1399 به مراکز آموزش نیرو های مسلح، کلیه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی وابسته به شبکه های بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی استان ها معاینه می شوند.

وی ادامه داد: این دسته از مشمولان می بایست به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +10 دریافت کرده اند، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تأیید سلامتی آنان در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه، ممهور به مهر تأیید مرکز بهداشت می شود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا مطرح نمود: برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، معاینه سربازان مجدد در روز اعزام در وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیرو های مسلح انجام می شود.

وی اظهار کرد: گندزدایی درون و بیرون اتوبوس ها، معاینه رانندگان و کمک رانندگان و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی مشمولان در داخل اتوبوس ها از دیگر اقدامات پیشگیرانه در اعزام مشمولان این دوره است.

سرهنگ نجف حمیدزاده گفت: از خانواده های مشمولان تقاضا می شود به منظور رعایت مسائل بهداشتی و عدم ایجاد ازدحام، از حضور در محل اعزام فرزندان خود در روز اعزام خودداری کنند.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام نمود: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان به نشانی khabarsarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 1346

به "مشمولان پایه خدمتی خرداد ماه 99 قبل از اعزام معاینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشمولان پایه خدمتی خرداد ماه 99 قبل از اعزام معاینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید