معرفی هتل 3 ستاره کرسیتالو در میلان

به گزارش تور روسیه ارزان، هتل کریستالو میلان Hotel Cristallo

این هتل 3 ستاره، فقط 150 متر از ایستگاه قطار مرکزی میلان فاصله دارد که در این ایستگاه به هر نقطه از شهر میلان که بخواهید، می توانید دسترسی داشته باشید. هتل کریستالو میلان Hotel Cristallo در مرکز استازیون و در سال 1970 ساخته شده است و بهترین موقعیت را برای دیدن کلیساها و مراکز خرید متنوع دارد. در متن زیر به تفصیل خصوصیاتی همچون خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های میلان را بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کریستالو میلان را مرور کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره کرسیتالو در میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل کریستالو میلان

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در تمام اتاق ها و فضای عمومی اینترنت وای فای رایگان در دسترستان است. در جلوی هتل، پارکینگ خیابانی است که قابلیت استفاده را دارد با این حال یک پارکینگ دارای محدودیت هم در داخل هتل در نظر گرفته شده است. امکان کرایه دوچرخه هم دارید؛ ضمناً ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل به جاذبه های شهر، با پرداخت هزینه جداگانه برایتان فراهم می گردد.

ورود به هتل کریستالو میلان، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش شبانه روزی، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، میز فرو ش بلیط و راهنمای گردشگری از خدمات پذیرشی هتل است.

ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است در حالی که خدمات فکس و فتوکپی، نگهبانی، روزنامه، وجود آسانسور، نظافت روزانه اتاق ها راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. اگر احتیاج به شستشوی لباس یا اتوکشی دارید، لباس های خود را به کارکنان هتل بسپارید. یک کافی نت هم برای دوستان و مهمانانی که احتیاج به استفاده از کامپیوتر و اینترنت دارند، در این هتل 8 طبقه قرار داده شده است.

بلیط جاذبه های معروف شهر میلان را از میز پذیرش تهیه کنید. تهویه مطبوع، تلویزیون در فضای عمومی و لابی، باربر، خدمات اتاق و نگهداری از بچه ها از دیگر امکانات هتل می باشد.

امکانات تفریحی هتل کریستالو میلان

با دوچرخه ای که از هتل کرایه نموده اید، در اطراف منطقه بگردید، یا به دیدن جاذبه های نزدیک هتل بروید.

رستوران هتل:

صبحانه به شکل بوفه ای، از ساعت 7 صبح تا 9:30 سرو می گردد. خدمات اتاق هم در طی ساعات مشخصی فراهم است.

امکانات اتاق های هتل

104 اتاق هتل در 8 طبقه پراکنده شده اند و دارای امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلفن، حمام خصوصی، میز کار، تلویزیون، صندوق امانات، روزنامه، یخچالی کوچک و رادیو می باشد. اتاق ها و فضاهایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است و حمام های خصوصی دارای وان یا دوش، سشوار و وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان است.

هزینه یک شب اقامت در ماه فوریه سال 2018، برای یک فرد بزرگسال در اتاق پرومو دابل، حدود 329 هزار تومان بدون صبحانه می باشد. این مبلغ، قیمت پایه اتاق می باشد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل کریستالو میلان، به قسمت رزرو هتل میلان در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل کریستالو میلان

  • دوقلو: 17 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • دابل: 17 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه دوش و وان حمام دارد.
  • سینگل: 11 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.
  • تریپل: 23 مترمربع مساحت و یک تخت یک نفره و یتک تخت دو نفره یا سه تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر میلان

  • ایستگاه تراموای سیایزو: 220 متر است که می توانید با پای پیاده 2 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • ایستگاه مترو سیایزو: 240 متر است که با 2 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه می رسید.
  • مرکز خرید کورسو بوئنوس: 500 متر است که طی این جهت پیاده، 7 دقیقه طول می کشد.
  • دروازه پورتا ونیزیا: 1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 6 دقیقه راه خواهد بود. با 17 دقیقه پیاده روی هم به این دروازه تاریخی خواهید رسید.
  • ویلا نچی کمپیگلیو: 1.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. با حدود 25 دقیقه پیاده روی به این محل خواهید رسید.
  • مرکز خرید بررا: 2.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 13 دقیقه راه خواهد بود. با مترو سبز شماره 2، در مدت 18 دقیقه به این مرکز خرید می رسید. اگر قصد پیاده روی دارید، 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • سالن تئاتر لا اسکالا: 2.3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. با 33 دقیقه پیاده روی به این سالن تئاتر می رسید.
  • کلیسای جامع دومو میلان: 2.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود. با مترو خط 1 یا 3، طی این جهت 12 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه اسفورزسکو: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. با مترو شماره 2 یا خط 1، طی این جهت 20 دقیقه طول می کشد. اگر حوصله پیاده روی دارید، در مدت زمان 45 دیقه به این قلعه می رسید.
  • گالری ویتوریو امانوئل دوم: 2.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 12 دقیقه راه خواهد بود. با مترو خط 1، طی این جهت 15 دقیقه طول می کشد. و اگر پیاده بروید، 35 دقیقه در راه خواهید بود.
  • کاخ سلطنتی میلان: 3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 17 دقیقه راه خواهد بود. با مترو خط 1، طی این جهت 14 دقیقه طول می کشد. و اگر پیاده بروید، 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • دروازه پورتا سمپیون: 3.5 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 15 دقیقه راه خواهد بود. با 45 دقیقه پیاده روی هم به این دروازه تاریخی خواهید رسید.
  • فرودگاه میلان مالپنسا: 42 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 50 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لینات: 6.6 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 20 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل کریستالو میلان

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 20124 میلانو ام آی، 22، در خیابان دومنیکو اسکارلاتی

Via Domenico Scarlatti, 22, 20124 Milano MI, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 973

به "معرفی هتل 3 ستاره کرسیتالو در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره کرسیتالو در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید