مقاله: سفرتان را با جشنواره های تورنتو تنظیم کنید

به گزارش تور روسیه ارزان، با اینکه لومیناتو جشنواره ای نو است اما از زمان آغاز آن در سال 2007 افراد زیادی در آن شرکت می نمایند. این جشنواره در واقع فستیوالی هنری و فرهنگی است و در آن چیزهایی مثل موزیک، تئاتر و … اجرا می گردد و مردم را تشویق می نماید که از خانه بیرون بیایند و از چیزهای نو و ناآشنا لذت ببرند. سال های گذشته این جشنواره از 12 تا 25 ژوئن برگزار می شده است.

مقاله: سفرتان را با جشنواره های تورنتو تنظیم کنید

کاریبانا جشنوره ای سالانه است که در آن جشن های کارائیبی برگزار می گردد. اگر سال جاری برای شرکت در این جشنواره از سوم تا هفتم آگوست به تورنتو بروید عاشق فرهنگ، موزیک و غذاهای کارائیبی می شوید. برترین قسمت این جشنواره، وقتی است که همه مردم لباس های زرق و برق دار می پوشیدند و برای نمایش آن به خیابان ها می آیند، بعد از این بخش، این کارناوال شادی تا حوالی غروب ادامه پیدا می نماید. کاریبانا بزرگترین جشنواره فرهنگی در شمال آمریکا است.

نویی بلانش که به زبان فرانسوی به معنی شب سفید است جشنواره ای فرهنگی هنری است که به مدت 24 ساعت، هر سال در تورنتو برگزار می گردد. در این مراسم، آکادمی های فرهنگی مختلف شب تا صبح برنامه اجرا می نمایند. این فستیوال از سال 2006 تا حالا هر سال در تورتو برگزار می گردد و صدها هزار نفر در آن شرکت می نمایند، سال های گذشته زمان برگزاری آن 30 سپتامبر بوده است.

نمایشگاه ملی کانادا از سال 1879 هر سال برگزار می گردد و در آن نوآوری ها و استعدادهای مردم کانادا به نمایش در می آید. این نمایشگاه در مدت 18 روز قبل از روز کارگر (روزی که بچه ها به مدرسه برمی گردند) انجام می گردد و بیش از یک قرن است که بچه ها این نمایشگاه را نشانه ای برای آغاز دوباره مدرسه ها می دانند. بیشتر تمرکز این نمایشگاه بر روی غذاهای مختلف است اما غرفه هایی هم هستند که در ان ها اختراع ها و بیزنس های محلی نمایش داده می گردد.

منبع مقاله: سفرتان را با جشنواره های تورنتو تنظیم کنید

انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: russiaro.ir شناسه مطلب: 2152

به "مقاله: سفرتان را با جشنواره های تورنتو تنظیم کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: سفرتان را با جشنواره های تورنتو تنظیم کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید